کتاب «ضیاءالدین» چاپ و منتشر شد

کتاب روایت زندگی و مبارزات حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین نجم الهدی» است که توسط انتشارات خط شکنان وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۶۳۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰ - 01December 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، از چاپ و انتشار کتاب «ضیاءالدین»  خبر داد.

وی افزود: این کتاب روایت زندگی و مبارزات حجت‌الاسلام «سید ضیا‌الدین نجم الهدی» است که توسط انتشارات خط شکنان وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده است.

خسروی راد خاطرنشان کرد: حجت الاسلام سید ضیاءالدین نجم الهدی در سنگر‌های مختلف جهت تبلیغ احکام اسلام و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام تلاش وافر داشته و از طرق مختلف از امامت جمعه و جماعت تا تدریس و تحقیق و مشاوره و وعظ خدمات توجهی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: ایشان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نقش داشته که در کتاب فوق به آن اشاره شده است این کتاب دارای ۷۸ صفحه و در قطع پالتویی بوده و به کوشش ابوالفضل انتظاری تدوین شده است و از سلسله کتاب‌های یاران امام و انقلاب دفتر حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیون یزد است تولید اینگونه کتاب در دستور کار آن دفتر بوده و در آینده نیز تولیداتی در این راستا خواهد داشت. 

تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها