به همت جهادگران بنیاد علوی انجام شد؛

احداث ۳۹۹ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری

«رضایی» گفت: جهادگران بنیاد علوی طی سال‌های گذشته ۳۹۹ کلاس درس و شش مسجد در مناطق سخت گذر چهارمحال و بختیاری احداث و تجهیز کرده‌اند.
کد خبر: ۶۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ - 27November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محمد رضایی» راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات این بنیاد در جهت محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه، اظهار داشت: در همین راستا طی سال‌های اخیر با همکاری سایر نهاد‌ها خدمات مختلفی به مردم این استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۵۶۰ فقره وام اشتغالزایی تبصره ۱۶ با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان به متقاضیان نیازمند، کار آفرینان و افراد جویای کار در چهارمحال و بختیاری اعطا شد، افزود: درنتیجه اعطای این تسهیلات در سال‌های اخیر بیش از یک هزار و ۸۷۱ شغل در استان ایجاد و پایدارسازی شد.

رضایی از اهدای ۷۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان خبر داد و اظهار کرد: این زوج‌ها براساس تحقیقات محلی شناسایی و معرفی شدند و لوازم خانگی ایرانی با رعایت کرامت به آن‌ها اهدا شد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته ۷۰ هزار و ۶۲۰ بسته معیشتی بین محرومین مناطق دور دست چهارمحال و بختیاری توزیع شده است، عنوان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پنج مرکز درمانی نیز با وسایل پزشکی جدید تجهیز شدند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات با روحیه جهادی و حضور مستمر در مناطق محروم محقق شده است، ادامه داد: احداث و تجهیز ۳۹۹ کلاس درس و شش مسجد در مناطق سخت گذر چهارمحال و بختیاری از جمله اقدامات جهادی بنیاد علوی در استان است.

رضایی با اشاره به شناسایی افراد نیازمند فاقد مسکن ایمن در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۶۰ مسکن طی سال‌های گذشته به همت بنیاد علوی در استان برنامه‌ریزی و احداث شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار