به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری مرحله ۳۴ رزمایش کمک‌های مومنانه در بام ایران

سردار «اکبری» با اشاره به برگزاری مرحله ۳۴ رزمایش کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری، گفت: در این مرحله بیش از ۶ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ - 27November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک هفته بسیج از برگزاری مرحله ۳۴ رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در استان خبرداد.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج و کمک به نیازمندان و محرومان چهارمحال و بختیاری، مرحله ۳۴ کمک مومنانه توسط سپاه قمر‌بنی هاشم (ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه در این مرحله بیش از ۶ هزار بسته معیشتی آماده شده که میان نیازمندان سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود، ادامه داد: مبلغ هر بسته معیشتی حدود هفت میلیون ریال است که جمعا بیش از ۴۲ میلیارد ریال در این مرحله کمک مومنانه صورت گرفته است.

سردار اکبری عنوان کرد: این کمک‌ها توسط نهاد‌های حمایتی، خیرین و سپاه و بسیج اهدا و آماده شده است تا بتوانیم دست محرومان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری را در حد توان بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، کمک مومنانه و کمک به نیازمندان شروع شده و همچنان نیز این کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار