به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار مسئولین شهر لامرد با خانواده شهید «عبدالله انصاری»

به مناسبت هفته بسیج امام جمعه لامرد به‌همراه تنی چند از مسئولین محلی با خانواده شهید عبدالله انصاری در دهستان سیگار دیدار کردند.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ - 27November 2023

دیدار مسئولین شهر لامرد با خانواده شهید «عبدالله انصاری»به گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از فاس، به مناسبت هفته بسیج حجت‌الاسلام آزاد امام جمعه لامرد، حجت‌الاسلام غلامی مسول حوزه نمایندگی سپاه لامرد، حاج آقا آذرکردار مسول سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از پاسداران ناحیه لامرد و فرمانده پایگاه بلال حبشی به همراه بسیجیان با خانواده معظم شهید والامقام عبداله انصاری دیدار و گفتگو کردند.

سرگرد احمدی فرمانده سپاه دهستان سیگار از توابع شهرستان لامرد در این دیدار با تجلیل از مقام والای شهدا از صبر و استقامت خانواده این شهید بزرگوار، قدر دانی کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما بسیجیان و خادمین مردم روحیه است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان، وظیفه‌ای دینی برای ما است.

وی خاطرنشان کرد: بی شک ایثارگری‌های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد، لذا همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم.

به گزارش دفاع‌پرس، بسیجی شهید عبدالله انصاری در دهم اردیبهشت ۱۳۴۴، در روستای کندر شیخ تابعه شهرستان لامرد به دنیا آمد و تا اول راهنمایی درس خواند و سپس به فراگیری علوم دینی و حوزوی تا سطح (مقدمات) پرداخت.

همچنین، وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در ششم اسفند ۱۳۶۰، با سمت آرپی جی زن در آبادان بر اثر اصابت گلوله به سرش شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار