فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

بسیج به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار مانده است

امیر معصومی گفت: تاریخ به صراحت گواه این است که بسیج همچنان پشتیبان نظام مقدس اسلامی، انقلاب و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۶۳۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 27November 2023

بسیج به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار مانده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در جمع کارکنان این منطقه اظهارداشت: بسیج نیرویی الهی است که برای مقابله با دشمنان به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و با انسجام و همبستگی بسیجیان این مهم محقق شد.

وی نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس را بسیار پر رنگ دانست و افزود: بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه‌‌های مختلف حضور فعال دارد و  با نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف این حقیقت بر همگان ثابت شد که بسیج پشتیبان نظام و ولایت فقیه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر در راستای حل مشکلات کشور و رفع موانع در حوزه‌های مختلف، بر بهره‌گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

معصومی بیان داشت: بسیج به‌عنوان خادم مردم مفتخر است که در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم گام‌های موثری برداشته و در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده، خدمات مطلوبی ارائه داده که جلب رضایت عمومی را به همراه داشته است.

وی مکتب بسیج را مکتبی ارزشی و اعتقادی خواند که با درایت و تدبیر امام راحل به نحوی تشکیل شد که قشرهای مختلف جامعه را در برگرفت و روز به روز بر گستره فعالیت‌ها و نفوذ آن در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار