رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دفتر هنر و ادبیات پیشرفت در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

«قائدی» با اشاره به راه‌اندازی دفتر هنر و ادبیات پیشرفت در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، گفت: در این دفتر پیشرفت‌های جدی و کار آمد نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان با زبان هنر بیان خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ - 26November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «احسان قائدی» رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: دفتر هنر و ادبیات پیشرفت با هدف معرفی چهره‌های شاخص هنری، اقتصادی، علمی، فرهنگی، ورزشی و ... به همت حوزه هنری کشور در استان‌های کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: تاکنون در ۹ استان کشور دفاتر هنر و ادبیات پیشرفت راه‌اندازی شده است که در استان چهارمحال و بختیاری نیز به سرپرستی مسلم محمودیان این دفتر کار خود را آغاز کرده است.

قائدی ادامه داد: اکنون دشمن با جنگ نرم و وارونه نشان دادن حقایق پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی بر خدشه‌دار کردن این پیشرفت‌ها و نشان دادن غلط و پیشرفت معکوس دارد که حوزه هنری تلاش دارد در دفتر پیشرفت، پیشرفت‌های جدی و کار آمد نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چهارمحال و بختیاری با زبان هنر بیان کند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در دفتر پیشرفت تلاش داریم شخصیت‌های تاثیرگذار هنری، علمی، ورزشی، اقتصادی و... را که در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و کشور قدم‌های استواری برداشته و تاکنون به درستی معرفی نشده‌اند معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم و انسان‌های بسیاری نیز در زمینه‌های مختلف کار‌های بزرگی انجام داده‌اند که نسل جوان و شاید حتی نسل گذشته هم از خدمات و افتخارات آن‌ها با خبر نیستند و وظیفه اصلی ما معرفی این شخصیت‌ها و خدمات در دفتر پیشرفت است.

قائدی یاد آور شد: تاکنون بیش از دو هزار و ۲۰۰ سوژه در چهارمحال و بختیاری توسط کارشناسان دفتر پیشرفت شناسایی شده که به زودی کار تحقیقاتی و تولیدی برای این سوژه‌ها انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روایت صادقانه و هنرمندانه یکی از اصول ارائه آثار دفتر پیشرفت است و تلاش خواهیم کرد با روایت صادقانه و دور از اغراق پیشرفت‌های ایران عزیز را به تصویر در بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار