رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

جریان رسانه‌ای انقلاب باید تقویت شود

«ربیعی» گفت: اگر به صورت جبهه‌ای و سازمان یافته حرکت کنیم قطعا پیروز جنگ رسانه‌ای خواهیم بود بنابراین لازم است نیروهای رسانه‌ای که دغدغه انقلاب را دارند دور هم جمع کنیم و جریان رسانه‌ای انقلاب باید تقویت شود.
کد خبر: ۶۳۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 26November 2023

لزوم تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی در کشور

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «احسان ربیعی» رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری امروز در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این نشست نقطه آغازی برای ارتباط بیش از پیش سازمان بسیج و اصحاب رسانه در استان خواهد بود چراکه سازمان بسیج رسانه برنامه‌های متعدد و متنوعی جهت اجرا در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه در سال جاری تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی است در واقع قصد داریم تمامی فعالان این حوزه را در کنار یکدیگر جمع کنیم چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی تاکید دارند بنابراین لازم است نیروهای رسانه‌ای که دغدغه انقلاب را دارند دور هم جمع شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر به صورت جبهه‌ای و سازمان یافته حرکت کنیم قطعا پیروز جنگ رسانه‌ای خواهیم بود، ادامه داد: برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در سال جاری است، سال گذشته بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد اما پیش‌بینی می‌شود در سال جاری شاهد رشد تعداد آثار ارسال شده باشیم.

ربیعی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۰ آذرماه تمدید شده است، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر است اختتامیه این جشنواره در روز ۱۷ بهمن‌ برگزار شود که در تلاش هستم سطح برنامه نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کند، بارگذاری آثار در این جشنواره نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته در استان گیلان جشنواره ملی حریم رسالت برگزار شد که حدود سه هزار و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود و ۴۴ اثر نیز به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که از استان چهارمحال و بختیاری دو اثر حائز رتبه نخست شدند و این موضوع بیانگر ظرفیت‌های موجود در استان است که باید مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اردوهای راویان پیشرفت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری برگزار خواهد شد در این اردوها سعی می‌شود با حضور رسانه‌ها در مراکز تولیدی پیشرفت‌های کشور در این عرصه روایت شوند چرا که در حال حاضر شاهد سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید در مقابل روایت‌گری‌های صحیحی انجام شود.

ربیعی با اشاره به برگزاری لیگ رسانه‌ای امید توسط سازمان بسیج رسانه در چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: این برنامه از سال آینده و در سطح بالایی در استان برگزار می‌شود، در این برنامه مقرر است اصحاب رسانه به مدت ۲۴ ساعت در یک کارخانه حضور داشته باشند و براساس موضوعاتی که اعلام می‌شود تولید محتوا داشته باشند که در نهایت از تفرات برتر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار