در همایش بسیجیان نیشابور؛

سخنگوی سپاه: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور معناداری دارد/ گسترش اندیشه انقلاب اسلامی مرهون بسیج است

سردار شریف گفت: بسیج در همه حوزه‌ها به خصوص ایجاد امنیت، آرامش و فراهم کردن فرصت برای خدمت تلاش کرده‌ است و نه تنها در دفاع مقدس بلکه در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، حضوری معنادار داشته است.
کد خبر: ۶۳۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 26November 2023

سخنگوی سپاه پاسداران: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور معناداری دارد/ گسترش اندیشه انقلاب اسلامی مرهون بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) همایش بزرگ بسیجیان نیشابور با حضور سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن شهدای مدافع حرم برگزار شد.

سردار شریف در این همایش اظهار داشت: بسیج مظهر اخلاص، صفا، آگاهی، صداقت، کم هزینه بودن و پرفایده بودن در متن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ساختار، ولی فقیه است.

وی افزود: بسیج نهاد مقدسی است که پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیجیان دل در گرو عمران، آبادانی، سربلندی و الگو شدن ایران سربلند دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خدا را شاکریم که این درخت پرثمر به دست امام راحل غرس شد و همواره مورد عنایت و توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست.

سردار شریف تصریح کرد: اگر بسیج نبود، معلوم نبود سرنوشت جنگ تحمیلی چه می‌شد و احزاب چه بر سر این کشور می‌آورند، اگر بسیج نمی‌بود، معلوم گروه‌های بیگانه در مرز‌ها چه مشکلات را برای جمهوری اسلامی رقم می‌زدند.

معاون روابط عمومی سپاه یادآور شد: بسیج در همه حوزه‌ها به خصوص ایجاد امنیت، آرامش و فراهم کردن فرصت برای خدمت تلاش کرده است و نه تنها در دفاع مقدس بلکه در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، حضوری معنادار داشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سه خصلت بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را از ویژگی‌های بسیج عنوان کردند و فرمودند این سه خصوصیت که بسیج را متمایز کرده باعث بهره‌دهی بیشتر آن شده است.

سردار شریف بیان داشت: امروز ایران در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و کشور‌هایی که با آمریکا ارتباط دارند، الگو و الهام‌بخش است که بخش عمده‌ای از آن مرهون عمل بسیجیان است و خدا را شاکریم که این فرهنگ در جای‌جای عالم گسترش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در ایران اسلامی بیش از ۲۳ قشر بسیج فعالیت دارد و خمیرمایه اصلی این تفکر اخلاص، صداقت، خود را ندیدن و دیگران را دیدن است که حرف اول را می‌زند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع فلسطین و جریان طوفان الاقصی، این عملیات را در خاورمیانه طوفان‌آسا و افتخار آفرین عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار