فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) عنوان کرد؛

پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم (ع) از نخبگان علمی

سردار «اکبری» گفت: تا جایی که امکان دارد از امکانات سپاه قمربنی هاشم(ع) برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۳۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 25November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) امروز در پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج اظهار داشت: اگر امروز توانمندی در سطح علمی دنیا داریم، مدیون عزیزان دانشمند و نخبگانی هستیم که با روحیه بسیجی مانند شهدای هسته‌ای، هرکدام برای کشور دارای برکاتی بودند.

سردار اکبری با اشاره به اهمیت علم و فناوری در کشور، افزود: در همین راستا سپاه مجموعه‌ای به نام سازمان علمی پژوهشی در اختیار دارد که از نخبگان، نوآوران و کسانی که در زمینه علمی فعالیت می‌کنند از نظر مادی، معنوی، امکاناتی و تجهیزاتی پشتیبانی می‌کند.

وی در ادامه از راه اندازی ۶ مرکز رشد، نوآوری و نخبگانی در سطح شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: در این مراکز فعالیت‌های افراد کل در قالب نوآوری و اختراع است به نمایش گذاشته می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان داشت: تا آنجایی که امکان دارد از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهیم کرد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: نوآوری و اختراع همچنین اراده ایمانی در بین جوانان ما بسیار زیاد است و از متولیان امر در همه مجموعه‌ها انتظار دارند و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر در راستای علم و فناوری، قله‌ای که موردنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است را فتح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار