مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

بسیجیان وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند

سردار «ظفری» گفت: یکی از ویژگی‌های بسیج این است که برای ورود به هر سختی شرطی نمی‌گذارند و خودشان را به هیچ حزب، گروه و کشوری وابسته نمی‌دانند.
کد خبر: ۶۳۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 24November 2023

بسیجیان وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند، بسیج را مظهر اخلاق و سخاوت دانست و اظهار داشت: شک نکنید که اندیشه حاج قاسم برگرفته از مکتب بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی است، افزود: بسیج میدان‌دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و خودش را متعلق به مردم می‌داند و از آنها جدا نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: یکی از هدف‌های تشکیل بسیج، تشکیل حکومت اسلامی است و حکومت اسلامی با جمهوری اسلامی متفاوت است و جمعیت آنها هم متفاوت است و جمهوری اسلامی ایران جزئی از حکومت اسلامی است و حاج قاسم سلیمانی فدای تشکیل حکومت اسلامی شد.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم با بسیج تاریخ را بسازیم، تصریح کرد: ما می‌خواهیم با بسیج جامعه توحیدی تشکیل بدهیم و یکی از ویژگی‌های جامعه توحیدی این است که انسان‌ها همانند رزمندگان دفاع مقدس عاشق هم هستند.

سردار ظفری با بیان اینکه بزرگ‌ترین پشتوانه دین خدا و مردم بسیج است، بسیج انسان‌ساز است و مثل یک درخت پر ثمر است، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بسیج این است که برای ورود به هر سختی هیچ شرطی نمی‌گذارند و خودشان را به هیچ حزب، گروه و کشوری وابسته نمی‌دانند.

وی در پایان خطاب به مسئولان گفت: قدر بسیج و پایگاه‌های مقاومت را بدانید در این پایگاه‌های مقاومت نیروهایی ولایی هستند که برای کشور و مردمشان از هر کاری دریغ نمی‌کنند، همچنین از ظرفیت پیشکسوتان در امور اجرایی استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار