فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

گسترش تفکر بسیجی عامل شکست رژیم صهیونیستی است

سردار زارع کمالی از تشکیل چهار هزار و ۵۰۰ حلقه صالحین در سطح استان یزد خبر داد و گفت: گسترش تفکر بسیجی در سطح کشور‌های جهان باعث ذلت و شکست رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار شده است.
کد خبر: ۶۳۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ - 24November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت هفته بسیج به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه بسیج از دل بحران‌های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با تدابیر الهی گونه امام انقلاب (ره) تشکیل شد اظهار داشت: تدابیر امام خمینی (ره) از منش و سیره پیامبر اکرم (ص) بود و به گفته ایشان بسیج موضوعی جدیدی نبود و در صدر اسلام نیز وجود داشته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: بسیج با خلاقیت و بااخلاص توانسته تا به امروز تهدیدات متعددی را تبدیل به فرصت کند و کارنامه درخشانی از خود در طول این چند دهه برجا بگذارد و با همین روحیه مخلصانه خود توانسته تأثیرگذار در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بوده است و نشان داده است که جمله «ما می‌توانیم» رؤیا نیست، بلکه یک واقعیت در دسترس است.

وی با بیان اینکه بسیج با عملکرد مخلصانه خود توانسته است لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشاند گفت: در دوران حال حاضر رویش‌های بسیج توانسته‌اند خواب راحت را بر چشمان استکبار در سراسر جهان ببندند.

زارع کمالی با تأکید بر اینکه امروز در سراسر جهان شاهد تفکر بسیجی هستیم اظهار داشت: تفکر بسیجی تنها برای دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی نیست؛ بلکه به دنبال بازکردن راهی نو و نورانی در برابر بشریت و در یک‌کلام تحقق هدف اصلی خلقت بشریت است و امروزه دنیا دنباله‌رو تفکر بسیج است و مقاومت و عدم سازش با ظالم از دل تفکر بسیج خارج می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی اسلامی از دل تفکر بسیجی بیرون می‌آید و این تفکر باعث ذلت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا شده است خاطرنشان کرد: مردم انقلابی یزد در یک سال اخیر در قالب سند اعتلای بسیج با همین روحیه، تلاش و تفکر در قالب استحکام‌بخش درونی و نقش‌آفرینی اثربخش در عرصه موردنیاز تلاش کرده‌اند.

زارع کمالی تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن را ایجاد محله اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: ایجاد محله اسلامی تنها با وجود پایگاه مقاومت فعال و پویا است و در این زمینه ساماندهی بسیجیان نیز برای استحکام‌بخش بعد درونی تلاش شده است.

فرمانده سپاه الغدیر افزود: مشارکت در رشته علمی و پژوهش با به‌کارگیری هسته‌های علمی، مراکز رشد با شناخت و احصا مسائل محلات و ارائه راهکار برای حل آن مشکلات از دیگر برنامه‌های یک سال اخیر در سطح محلات توسط پایگاه‌های بسیج بوده است.

وی به راه‌اندازی گروه‌های جهادی قران و تشکیل دارالقرآن، تشکیل حلقه‌های صالحین و تشکیل طرح شهید فهمیده و طرح‌های ولایت نیز اشاره و گفت: در راستای ایجاد اقتصاد مردم پایه با آموزش مردم و نمایشگاه‌های عرصه اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات تلاش کرده است.

فرمانده سپاه الغدیر به تهیه و توزیع جهیزیه اسلامی، اجرای طرح نفس نیز اشاره و اظهار داشت: طرح جهاد آب‌رسانی، لایروبی قنوات و کمک‌های مؤمنانه و ارائه راهکار برای مشکلات استان و مطالبه‌گری نیز از دیگر اقدامات بسیج استان یزد در این یک سال بوده است و امیدواریم بتوانیم در ادامه بتوانیم به اهداف معین  شده دست یابیم.

زارع کمالی همچنین به تشکیل چهار هزار و ۵۰۰ حلقه تربیتی صالحین اشاره و گفت: حلقه‌های تربیتی صالحین با حضور نوجوانان و جوانان در تمامی ۱۲ شهرستان استان تشکیل شده و براساس برنامه به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی به تهدید نرم فرهنگی و جنگ روانی دشمنان اشاره کرد و گفت: تشکیل و فعالیت حلقه‌های صالحین با حضور فعال نوجوانان و جوانان نقش مهمی در بصیرت‌افزایی و خنثی‌کردن توطئه فرهنگی دشمنان دارد.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان تصریح کرد: ارائه آموزش و برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی در مباحث مختلف به‌خصوص مسائل دینی و بصیرتی جزو برنامه‌های مهمی است که توسط پایگاه‌های زیرپوشش و همکاری مربیان انجام می‌شود و در هر حلقه تربیتی صالحین علاوه بر مباحث موردنیاز آموزشی طبق اهداف بسیج نسبت به برپایی اردو‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، ادبی و مسابقات اقدام می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها