فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

رزمندگان حماس با الگوگیری از بسیج به خودباوری رسیدند

سردار «اکبری» با بیان اينکه بسیج در تمامی شرایط سخت و هر عرصه‌ای که نیاز بوده حضور داشته است، گفت: رزمندگان حماس با الگوگیری از فرهنگ بسیج به خودباوری رسیده و موجب شکست اطلاعاتی نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی شدند.
کد خبر: ۶۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ - 24November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان شهرکرد ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه، با اشاره به الگوگیری از بسیج در سراسر دنیا، اظهار کرد: برقراری امنیت پایدار در سراسر کشور عزیز اسلامی مرهون حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به تعاریف بلند در بیانات امامین انقلاب اسلامی پیرامون بسیج، افزود: بسیج در همه شرایط سخت و هر عرصه‌ای که نیاز بوده مانند کرونا، سیل، زلزله، برف، باران سنگین، کمک‌های مومنانه و عرصه‌های دفاعی و امنیتی حضور داشته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: در هرجایی که حرف برای گفتن داریم، به برکت نخبگان بسیجی است.

سردار اکبری با اشاره به نقش بسیجیان در راستای تامین امنیت پایدار، رشد کشور در عرصه علم و فناوری همچنین کسب رتبه‌های بسیار خوب در دنیا را مرهون تفکر بسیجی دانشمندان این مرز و بوم همچون شهیدان فخری زاده، احمدی روشن و... عنوان کرد.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی‌بر نزدیک شدن به قله، تاکید کرد: این قله در حوزه‌های مختلف از قدرت بازدارندگی تا علمی، فناوری، اقتصادی و... است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر با همه تدابیر دفاعی که دشمن بعثی اندیشیده بود، را مرهون تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز هم شکست اطلاعاتی نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان حماس که یک گروه کوچک و محدود هستند، با الگوگیری از فرهنگ بسیج است که به خودباوری رسیده‌اند.

سردار اکبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه و با اشاره به انواع جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، تصریح کرد: آتش‌بس موقت امروز هم یک پیروزی برای مردم مظلوم غزه و حماس است؛ زیرا صهیونیست‌ها گفته بودند تا زمانی که حماس را از بین نبرده‌اند، آتش بسی نخواهد بود.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم مظلوم و کودکان و زنان در غزه، اظهار کرد: در مقابل هر شهیدی ده‌ها دشمن برای رژیم صهیونیستی ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار