معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان البرز:

10 هزار البرزی در هفته بسیج با دستاورد‌های علمی کشور آشنا می‌شوند

آلیانی گفت: در جهت تقویت روحیه خودباوری و آشنایی اقشار مختلف مردم با دستاورد‌های علمی کشور، 10 هزار البرزی در هفته بسیج به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 23November 2023

توسعه علمی کشور یکی از اهداف مهم بسیج است /  ده هزار البرزی در هفته بسیج با دست آورد‌های علمی کشور آشنا می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «مرتضی آلیانی» معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: پارک ملی هوا فضا، کارخانه نوآوری، پارک علم و فناوری و واحد‌های توسعه و تحقیق شرکت‌های دانش بنیان مقصد اصلی اردو‌های راهیان پیشرفت استان البرز در هفته بسیج است. همچنین در جهت تقویت روحیه خودباوری و آشنایی اقشار مختلف مردم با دستاورد‌های علمی کشور، 10 هزار البرزی در هفته بسیج به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های معاونت علمی سپاه استان البرز، افزود: برپایی رویداد‌های علمی تخصصی، برپایی جشنواره‌های علمی تخصصی و برپایی ورکشاپ‌ها و رویداد‌های استارتاپی از دیگر برنامه‌های معاونت علمی سپاه استان البرز در هفته بسیج است. معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان البرز با توجه به اینکه هدف نهایی ما ترغیب و تشویق شهروندان و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به تحقیق، پژوهش، تولید علم و تولید ثروت از فناوری است، افزود: کشف و پرورش استعداد‌های علمی و هدایت آن‌ها به تولید ثروت و تولید محصول از مهمترین سیاست‌های ما بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آلیانی با تاکید بر اینکه معاونت علمی سپاه استان البرز با کشف و هدایت استعداد‌های علمی و هدایت آن‌ها به سمت تولید محصول و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های صنعتی نقش شتاب دهنده در فرایند توسعه علمی را دارد، خاطرنشان کرد: توجه به علم و فناوری یکی از مهمترین فعالیت‌ها در جهت پیشرفت و سربلندی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار