فرمانده فراجا مطرح کرد؛

ثبت کروکی‌ تصادفات به صورت هوشمند در آینده نزدیک/ افزایش جریمه‌های رانندگی نقش مستقیمی در کاهش تصادفات دارد

سردار رادان با تاکید بر اینکه افزایش جریمه‌ها نقش مستقیمی بر کاهش تصادفات دارد، گفت: از دولت تقاضا داریم تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۶۳۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 22November 2023

ثبت کروکی‌ تصادفات به صورت هوشمند در آینده نزدیک/ افزایش جریمه‌های رانندگی نقش مستقیمی در کاهش تصادفات داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (چهارشنبه) در آئین افتتاح و بهره‌برداری ساختمان‌های جدیدالتاسیس پلیس راه و راهور در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جان دادند تا امروز ما در امان باشیم.

سردار رادان ادامه داد: در ساخت، نوسازی و راه‌اندازی پاسگاه‌های استانی در سراسر کشور اقدامی جهادی و بسیجی صورت گرفته است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه افزایش سفر‌ها باعث می‌شود وظیفه ما سنگین‌تر از قبل شود، گفت: مردم ما تمایل به سفر، حرکت و جابجایی دارند و این نشان از امید و پویایی دارد.

وی افزود: باید همواره به فکر توسعه، افزایش و ایجاد ظرفیت حمل و نقل اعم از عمومی و خصوصی باشیم.

سردار رادان با تاکید بر اینکه ۹۴ درصد از مسافرین اربعین با وسیله نقلیه شخصی به مرز‌ها مراجعه کردند، افزود: وقتی این حجم از تمایل به سفر باشد باید به همین حجم در راستای رفع نقاط پرخطر و توسعه عمل کنیم.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه باید حلقه‌های مفقوده را شناسایی کنیم، گفت: یکی از پلیس‌هایی که باید هوشمندی را بر اساس معماری پلیس آینده به سرعت در خود ایجاد کند و بستر آن را برای اجرا آماده کند پلیس راهور است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه افزایش جریمه‌ها نقش مستقیمی بر کاهش تصادفات دارد، تاکید کرد: از دولت تقاضا داریم تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار