طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: همکاری همه اقشار در نوشتن «دایرةالمعارف دفاع مقدس» ضروری است

سرهنگ «خواست‌خدایی» گفت: همه اقشار مردم اعم از بازاریان، اصناف، ادارات و سازمان‌های دولتی، یگان‌های نظامی، انتظامی و... با استفاده از خاطرات و نقش خود در دفاع مقدس در نوشتن دایرةالمعارف دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 22November 2023

همکاری همه اقشار در نوشتن دایرةالمعارف دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، جلسه هماهنگی مسئولان ایثارگران و پایگاه‌های مقاومت بسیج دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ «ارژنگ تندپور» مسئول سازمان بسیج ادارات، «محمد مشکینی» معاون استاندار در امور ایثارگران، «کاظم فلاحی‌دوست» مدیرعامل هلال احمر و جمعی دیگر از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دولت برگزار شد.

در این  جلسه سرهنگ خواست‌خدایی ضمن تبریک هفته بسیج یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و با گرامیداشت یاد همه‌ شهدای والامقام بویژه شهدای گرانقدر بسیج اظهار داشت: اینکه ما انقلاب و فرهنگ بسیجی را از دریچه دفاع مقدس به جهان صادر کرده‌ایم، اظهار داشت: امروز در سراسر جهان ایستادگی در برابر ظلم نتیجه انقلاب ما است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از هنر‌های امام خمینی (ره) مردمی کردن جنگ بود، افزود: زمانی که بسیج درکنار سپاه جان بر کف، ارتش قهرمان، جهادسازندگی و دیگر یگان‌ها وارد جنگ تحمیلی شد، باعث شد در جنگ به پیروزی‌های بزرگ برسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شکست داعش در سوریه نتیجه ورود بسیج و تفکر بسیجی به این جنگ بود.

وی خطاب به بسیجیان با اشاره به جایگاه ویژه بسیج در انقلاب اسلامی و با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه من دست و بازوی شما بسیجیان را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم و از خدا می‌خواهم با بسیجیان محشورم گرداند، بیان داشت: امام (ره) این بیانات را فقط به بهترین بندگان خدا یعنی بسیجیان نسبت داده اند و امروزه بالاترین عبادت خدمت به خلق است که شما عزیزان در ادارات انجام می‌دهید.

خواست‌خدایی با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم که حماسه دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود و باتوجه به فرمایشات وتأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: توطئه امروز دشمن تحریف دفاع مقدس است که جای ظالم و مظلوم و شهید و قاتل را عوض کند و وظیفه امروز همه ثبت و ضبط ونشرارزش‌های دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: در این موضوع باید پاسخگوی خانواده شهدا‌ی والامقام و پیشکسوتان عزیز همچنین آیندگان باشیم.

سرهنگ خواست‌خدایی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در دوران دفاع مقدس هر رزمنده در میدان نبرد بایستی بین ۱۳ الی ۱۴ نفر موضوعات پشتیبانی اورا به عهده داشتند، لازم است همه ادارات، سازمان‌ها با توجه به نقش خود در دفاع مقدس با محوریت رئیس سازمان بسیج ادارات استان سرهنگ «ارژنگ تندپور» در خصوص نگارش دایرةالمعارف دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار