فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

شبهه‌زدایی یکی از وظایف سنگین اساتید بسیجی است

سردار «اکبری» با تاکید بر اینکه شبهه‌زدایی یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج اساتید است، گفت: جهاد تبیین نیز از رسالت‌های اساتید بسیجی در هفته بسیج است تا به این ترتیب اجازه عوض شدن جای حق و باطل داده نشود.
کد خبر: ۶۳۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ - 21November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در همایش اساتید بسیجی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته بسیج، به تبیین اهمیت وظیفه سنگین و رسالت اساتید بسیجی پرداخت.

سردار «اکبری» با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام کودکان و زنان بیگناه، اظهار داشت: وظیفه سنگین اساتید بسیجی در حال حاضر شبهه‌زدایی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: جهاد تبیین رسالت اساتید بسیجی در هفته بسیج است تا نگذاریم جای حق و باطل عوض شود.

سردار اکبری با اشاره به رشادت و ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مقابل تمام دنیا، برای حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور، عنوان کرد: ۸۰ سال پیش صهیونیست‌ها سرزمین فلسطین را اشغال کردند و امروز رزمندگان حماس با الگوگیری از رزمندگان ما برای بازپس گیری سرزمین خود به پا خاسته‌اند.

وی ترور اساتید بسیجی دانشمند کشورمان از سوی صهیونیست‌ها و ایجاد گروه‌های تکفیری و داعش و برپایی جنگ و ناامنی در منطقه از سوی استکبار جهانی را یادآوری و اضافه کرد: اسلام هراسی هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: دنیا درحال شکل‌گیری جدیدی است و هر کشوری برای داشتن سهم خود باید قوی باشد ما نیز باید در عرصه‌های مختلف از جمله علمی در رتبه بالایی باشیم، هرچند نسبت به گذشته رشد بسیار زیادی داریم و در بسیاری از زمینه‌ها در دنیا دارای رتبه‌های تک رقمی هستیم.

سردار اکبری یادآور شد: امام راحل بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا را با آینده نگری تشکیل دادند و امروز مظلومین دنیا از بسیجیان ما الگو می‌گیرند و بسیج امروز فرا مرزی شده است.

«احمدرضا بسیج» مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این نشست، اظهار داشت: امروز ۳۰ هزار استاد بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در هر استانی در دانشگاه متمرکز به منظور گرامیداشت هفته بسیج و آمادگی برای تشکیل جبهه علمی و فرهنگی گرد یکدیگر جمع شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه اقبال مردم به فهم حقایق و محکومیت رژیم صهیونیستی در پیش است و لازم است اساتید بسیجی قدم‌های موثری در راستای تحقق اهداف اسلامی در جهان بردارند.

بعد از این برنامه اساتید بسیجی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه در مسیر گلزار شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد راهپیمایی و به مقام والای اسوه‌های ایثار و مقاومت ادای احترام کردند.

قرائت بیانیه پایانی نشست ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی سراسر کشور و همچنین رونمایی از جلد سوم کتاب محبوبان و نامحبوبان خدا که تفسیر موضوعی قرآن به قلم دکتر احمدرضا بسیج است، از دیگر بخش‌های برنامه گردهمایی اساتید بسیجی در چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار