امام جمعه تربت‌حیدریه:

لازمه نجات جهان اسلام از چالش‌های موجود نابودی اسرائیل است

حجت‌‌الاسلام معلمی گفت: ملل مسلمان و دولت‌ها باید بدانند نجات از گرفتاری‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی فقط با محو رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر بوده و باید این غده سرطانی محو شود.
کد خبر: ۶۳۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 20November 2023

لازمه نجات جهان اسلام از چالش‌های موجود نابودی اسرائیل استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید محمد معلمی» امام جمعه تربت حیدریه امروز در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج در دیدار با بسیجیان و فرماندهان بسیج سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار داشت: بسیجیان نمونه بارز صبر هستند و این خصلت زیبا، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و پیروزی رسانده‌ است.

وی افزود: محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، بسیج هیچ‌گاه مقابل دشمن کرنش و تقاضای عجز و ناتوانی نکرده و با اقتدار از فرهنگ و تفکر بسیجی دفاع و به تبیین آن پرداخته‌ است.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در تصمیمات جهانی نقش مهمی دارد و این را در هفته‌های اخیر نیز شاهد بودیم، چراکه مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، با حضور در میدان و همچنین اتخاذ تدابیر لازم در عرصه دیپلماسی و دستیابی نیروهای مسلح به قدرت بازدارندگی به اقتدار کشورمان افزوده شده است.

معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، یادآور شد: ملل مسلمان و دولت‌ها باید بدانند نجات از گرفتاری‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی فقط با محو رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر بوده و باید این غده سرطانی محو شود.

تفکر بسیج نجات‌بخش کشور است

سرهنگ پاسدار «علی یعقوبیان» فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه نیز در ابتدای این دیدار در سخنانی گفت: بسیج از آزمون‌های مختلف به خصوص دفاع مقدس موفق و سربلند بیرون آمده، چراکه بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست، بلکه فرهنگ، تفکر و مکتب است.

وی افزود: هرکجا انقلاب اسلامی و نظام با چالش مواجه شود بسبج در حکم نسخه نجات‌بخش پا به میدان می‌گذارد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه بیان داشت: در دوران حیات انقلاب اسلامی بسیج مظهر وحدت، آگاهی، بصیرت و مجاهدت بوده و هست.

یعقوبیان گفت: امروز همه نگاه‌های دنیا به سمت ایران، ام‌القری جهان اسلام است و این بدان معنا است که ایران نقش نخست منطقه را در غرب آسیا دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها