ما متحدیم/ مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اعزام کاروان راویان دانش‌آموزی به سرزمین نور از چهارمحال و بختیاری

«نظری» با اشاره به اعزام کاروان راویان نور دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: این کاروان متشکل از ۴۵ راوی دانش‌آموزی است که به مدت سه شبانه‌روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 20November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «کرم نظری» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز کاروان راویان نور دانش آموزی منتخب استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو ضمن بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور، از محضر راویان برگزیده کشوری بهره‌مند می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: راویان اعزامی در برگشت از اردو، مطالب فراگرفته را به دانش‌آموزان در مدارس و آموزشگاه‌ها انتقال می‌دهند تا با دستاوردها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عزیز بیش از پیش آشنا شوند.

نظری خاطرنشان کرد: این کاروان متشکل از ۴۵ راوی دانش‌آموزی است که به مدت سه شبانه‌روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار