جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج در کاشمر

سرهنگ رحمانی از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 20November 2023

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج در کاشمربه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «احمد رحمانی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج ۱۶۳ برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و ۱۵۰ برنامه دیگر توسط ادارات و نهادها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت با کلیدواژه «بسیج؛ امید ملت ایران» رقم خواهد خورد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کاشمر گفت: یکی از برنامه‌های این هفته برپایی میز خدمت عمرانی و اجتماعی در سطح مساجد شهر و روستا است.

رحمانی تصریح کرد: در روز اول و دوم آذر اعزام تیم‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم به مناسبت یادمان شهدای سلامت و افتتاحیه جشنواره‌های ورزشی پایگاه‌های مقاومت نیز از دیگر برنامه‌های این شهرستان در ایام هفته بسیج خواهد بود.

وی بیان داشت: برپایی رویداد علمی، تبیینی بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج و رونمایی از تولیدات فرهنگی، هنری بسیج فرهنگی هنری حوزه‌های مقاومت، آغاز رزمایش جهادگران فاطمی از سوی بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم در مناطق روستاهای محروم از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کاشمر خاطرنشان کرد: نشر معارف شهدا و ترویج فرهنگ شهادت همراه با عطرافشانی مزار شهدا، اهدای کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، اهدا ۳۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

رحمانی از اجرای گشت‌های رضویون و امنیت محله توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات در هفته بسیج خبر داد و گفت: برنامه‌هایی که در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود با حضور مردم به ویژه نوجوان و جوانان با رویکرد تبیینی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت به مردم انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تاکید بر اینکه هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است، تصریح کرد: بسیج تشکیلات کاملاً مردمی است و همواره مردم ایران در مراسم و محافل مذهبی و دینی و سیاسی حضور پرشور داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار