لشکرکشی صهیونیست‌ها به سمت یک بیمارستان دیگر

بعد از حمله و تخریب بیمارستان شفا در غزه، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سمت بیمارستان اندونزی در این باریکه یورش بردند.
کد خبر: ۶۳۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 20November 2023

لشکرکشی صهیونیست‌ها به سمت یک بیمارستان دیگربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در حق بیمارستان‌های نوار غزه مرتکب شده به طوری که تانک‌های این رژیم بیمارستان اندونزی را هدف قرار دادند.

این نهاد دولتی هشدار داد که اشغالگران صهیونیست در حالی بیمارستان اندونزی را هدف قرار می‌دهند که این بیمارستان دربرگیرنده هزاران تن از کادر درمان، بیمار، زخمی و آواره فلسطینی است.

در جریان بمباران و تیراندازی به سمت بیمارستان اندونزی در شمال غزه تاکنون دست کم ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند. بر اساس گزارش‌های مخابره شده اشغالگران صهیونیست بخش عمل‌های جراحی بیمارستان اندونزی را بمباران کرده اند.

در این حملات عدنان البرش رئیس یکی از بخش‌های بیمارستان اندونزی نیز زخمی شده است.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که حملات خمپاره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی باعث شده به بخش‌های مختلف بیمارستان اندونزی خسارت وارد شود.

الجزیره نیز گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به همراه تجهیزات نظامی خود به سمت بیمارستان اندونزی حرکت کرده و این بیمارستان را تحت محاصره خود درآورده اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار