با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت؛

آئین پاسداشت ۵۰ خبرنگار شهید فلسطینی در گلزار شهدای قم

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره راویان مقاومت و ۵۰ خبرنگار شهید فلسطینی امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 19November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، یاد و خاطره شهدای غزه و راویان مقاومت بویژه ۵۰ خبرنگار شهید فلسطینی در مراسمی به همت خانه مطبوعات، بسیج رسانه و هیات هنر و رسانه استان قم، گرامی داشته شد.

«احمد حاجی زاده» معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم و از پیشکسوتان دفاع مقدس طی سخنانی در این مراسم عنوان کرد: باید بدانیم سیره و سبک شهدا چه بود و بالاترین سرمایه انسان که جان است را شهدا ایثارگرانه فدا کردند تا از اسلام و نظام اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: شهدا تبعیت از ولایت و ولایت پذیری داشتند و هر چه امام راحل می‌گفتند به تمام معنا عمل می‌کردند.

حاجی زاده تأکید کرد: امروز در جوار مزار شهدا باید پیمان ببندیم با تمام وجود زیر سایه رهبری نظام اسلامی باشیم که این نظام مرز ندارد و مرز آن جهان اسلام است و به فرموده مقام معظم رهبری باید در راه حق گام برداریم.

امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز با تقدیر از خانه مطبوعات و بسیج رسانه قم که به یاد شهدای غزه این مراسم را برگزار کردند، گفت: خبرنگاران پیام حق را انعکاس می‌دهند و خبرنگاران غزه در همین راه مظلومانه به شهادت رسیدند.

شرکت کنندگان در این تجمع که جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در آن حضور داشتند، با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در غزه را محکوم و در این زمینه بیانیه‌ای صادر کردند.

همچنین یاد و خاطره سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و برادرش مجید در سی و نهمین سالگرد شهادت شان گرامی داشته شد.

آئین پاسداشت ۵۰ خبرنگار شهید فلسطینی با حضور اصحاب رسانه قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار