فرمانده سپاه استان البرز:

بسیج در امید آفرینی جامعه تاثیرگذار است

سردار «حیدرنیا» در آیین جهاز بران و مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان با تاکید بر امید آفرینی در جامعه گفت: بسیج در شادی مردم سهیم است و در امید آفرینی در سطح جامعه تاثیرگذار است.
کد خبر: ۶۳۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 19November 2023

بسیج در شادی مردم سهیم است به گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» در آیین اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار البرزی در مجتمع پذیرایی مشکات سپاه استان البرز در محمد شهر، اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است که علاوه بر ماموریت‌های که در تامین امنیت مردم دارد، نقش مهمی در امید آفرینی در جامعه دارد و همواره بستر ساز تسهیل در ازدواج و اشتغال در جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمتر به نقش سازنده بسیج در امیدآفرینی در جامعه توجه شده است، افزود: رسانه‌های بیگانه همواره در تلاش هستند تا بسیج این پاره تن ملت را با انتشار اخبار دروغ و جعلی جدا کنند در حالی که فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف نور امید و عشق را در جامعه فروزان کرده است و این وظیفه رسانه‌های با اخلاق و متعهد داخلی است که روایتگر خدمات عاشقانه بسیج به مردم باشند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه خود را در برابر ازدواج جوانان مسئول می‌دانیم، تصریح کرد: ازدواج سنت نبوی است و باید از آن حمایت شود تا بستر زندگی سالم اسلامی ایرانی و زیست عفیفانه در جامعه فراهم شود.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد نابودی جمعیتی ما است، بیان داشت: پویایی و بالندگی یک کشور در گرو جمعیت جوان و خلاق یک کشور است و به همین سبب باید بستر ازدواج و اشتغال جوانان فراهم شود و با فرهنگ سازی و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی، زمینه فرزندآوری بیشتر در خانواده‌های کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار