فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

پیش‌بینی بیش از ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

سردار «اکبری» گفت: یک هزار و ۵۶۰ برنامه در قالب ۱۱ قرارگاه شامل فرهنگی و اجتماعی، دفاعی و امنیتی، تعلیم و تربیت، علم و فناوری، سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی، فضای مجازی و رسانه، راهیان نور، جهادی سازمانی، زن و خانواده به مناسبت این هفته در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۳۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ - 19November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن قدردانی از مردم استان جهت حضور پرشور در استقبال از رئیس جمهور، اظهار داشت: این استقبال کم نظیر نشان از ولایت‌مداری است در حقیقت اگر مردم خدمت‌گذاران مخلص داشته باشد همواره پشتیبان و حامی آن‌ها هستند.

وی افزود: هر انسانی که دل در گرو انقلاب داشته باشد و در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور موثر داشته باشد بسیجی است، حضور مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رئیس جمهور همچنین حضور در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه نشان از روحیه بسیجی آن‌ها است.

سردار اکبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود به این موضوع اشاره دارند که «بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در تمامی دنیا است» این شبکه عظیم مردمی تنها مختص مردم جمهوری اسلامی ایران است که روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با بیان اینکه بسیج به الگویی برای رزمندگان حماس و مقاومت تبدیل شده است، عنوان کرد: بسیجیان دارای ویژگی‌هایی از جمله بصیرت، از خود گذشتگی و... هستند که در راه مبارزه با ظالمان به شکل مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به بیسیجیان ولایت‌مدار، ایثارگر، با اقتدار و با بصیرت در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران زنده و پویا است و در مسیر حرکت خود به حمایت، پشتیبانی و محافظت نیاز دارد، مسئولیت بسیج نیز حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.

سردار اکبری اضافه کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله همچنین در اغتشاشات و ناامنی‌هایی که توسط دشمن در کشور ایجاد شد بسیج وارد صحنه شد و فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند، امیدآفرینی در کشور نیز یکی دیگر رسالت‌های بسیجیان است به همین جهت شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» درنظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: نیرو‌های بسیجی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، سازندگی، سیل، زلزله و... از جمله اولین گروه‌هایی هستند که برای کمک‌رسانی به مردم و تنها با نیت رضای خدا و ذخیره توشه آخرت حاضر می‌شوند که این خلوص نیت برای آن‌ها برکات بسیاری به همراه دارد.

وی با اشاره به قرارگیری کشور در یک جنگ اقتصادی، یادآور شد: درحال حاضر دشمن تحریم‌های ظالمانه بسیاری را برعلیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته و سعی دارد با این روش خساراتی برای کشور ایجاد کند، اما به برکت تلاش‌های جهادگرانه بسیجیان در کشور و حتی دنیا کشور در تمامی زمنیه‌ها اعم از اقتصادی، سیاسی، علمی، امنیتی و... در شرایط مطلوبی قرار دارد و به دیگران متکی نیست.

سردار اکبری با بیان اینکه ترویج معنویت و اخلاق‌مداری یکی از وظایف بسیج در کشور است، بیان داشت: انقلاب اسلامی برپایه و مبنای عدالت شکل گرفت بنابراین مطالبه‌گری در حوزه عدالت یکی از وظایف نیرو‌های بسیجی است همچنین کمک به مبارزه با فساد، پاسداری از آزادی و استقلال کشور، ارائه الگو مطلوب و موفق در سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز از دیگر وظایف بسیج به شمار می‌آیند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته در چهارمحال و بختیاری، گفت: بیش از یک هزار و ۵۶۰ برنامه در قالب ۱۱ قرارگاه شامل فرهنگی و اجتماعی، دفاعی و امنیتی، تعلیم و تربیت، علم و فناوری، سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصادی، فضای مجازی و رسانه، راهیان نور، جهادی سازمانی، زن و خانواده به مناسبت این هفته پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه هفته بسیج آغاز خواهد شد و شعار این هفته «بسیج، امید ملت ایران» درنظر گرفته شده است که تعبیر بسیاری مهمی است چرا که بسیج در امیدآفرینی نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار