فرمانده حوزه مقاومت بخش رخ خبر داد؛

اجرای بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بخش رخ

سروان حسین‌زاده از اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بخش رخ خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 19November 2023

اجرای بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بخش رخبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سروان پاسدار «عبدالله حسین‌زاده» فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که نهاد مقدس و مردمیِ بسیج با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبانی بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد بوده است.

وی افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های مختلف و ‌خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و دشوار و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد مردمی بسیج در طول بیش از چهار دهه است.  

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ مقاومت اعجاب‌انگیز در مناطق اشغالی و نوار غزه را از نتایج فرهنگ بسیج دانست و ادامه داد: اگر امروز آمریکا نفوذ سیاسی خود را در خاورمیانه از دست‌ داده و رژیم اشغالگر قدس در جنگ غزه حیثیت و اعتبار خود را بر باد رفته می‌بیند، ثمره شجره طیبه‌ای است که امام راحل به نام بسیج بنیان نهادند.

حسین‌زاده در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: دیدار با نماینده امام‌ جمعه شهرستان در بخش، دیدار با جهادگران بسیجی و خانواده های معظم شهدا، تجلیل از بسیجیان هشت سال دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری اردوی جهادی پزشکی یاس فاطمی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در بخش رخ است.

وی تصریح کرد: حضور در همایش اقتدار بسیج و اجرای برنامه‌های متنوع در پایگاه‌های بسیج روستایی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در بخش رخ خواهد بود.

فرمانده مقاومت بسیج قدس بخش رخ بیان داشت: بسیج پاره تن مردم است و هرگز از مردم جدا نخواهد شد، تاسیس بسیج حرکت هوشمندانه امام خمینی (ره) بود که ظرفیت مناسبی را برای نقش‌آفرینی مردم در حوزه‌‌های مختلف علمی، فرهنگی و عمرانی به وجود آورد و طول حیات انقلاب اسلامی عملکرد درخشان و قابل دفاعی را از خود به یادگار گذاشته است.

حسین‌زاده ادامه داد: بسیج در مقاطع مختلف حیات انقلاب اسلامی اعم از دفاع مقدس، سازندگی، دفاع از دستاوردهای انقلاب، دفاع از حرم و امنیت و همچنین ریشه‌کنی کرونا حضور تعیین‌کننده‌ای داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار