امام جمعه موقت شاهرود:

نجات مستضعفان از چنگال مستکبران از اهداف اسلام است

حجت‌الاسلام «عبداللهیان» گفت: اسلام یکی از اهداف خود را نجات مستضعفان از چنگال مستکبران می‌داند و برای این هدف از ابزار جهاد بهره می‌گیرد.
کد خبر: ۶۳۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ - 18November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «حمید عبداللهیان» امام جمعه موقت شاهرود بعدازظهر شنبه در اجتماع پرشور مردم شاهرود بابت محکومیت جنایت‌های اسرائیل در غزه ضمن بیان اینکه مرزهای اعتقادی و انسانی بر مرزهای جغرافیایی برتری دارد، اظهار داشت: اسلام در ادبیات سیاسی خود جهان را به دو قطب مستضعفان و مستکبران تقسیم می‌کند.

وی با بیان اینکه اسلام یکی از اهداف خود را نجات مستضعفان از چنگال مستکبران می‌داند، افزود: اسلام برای این هدف از ابزار جهاد بهره می‌گیرد.

امام جمعه موقت شاهرود در ادامه بیان داشت: هدف دومی که جنبه عاطفی دارد و با جهاد و مبارزه تأمین می‌شود دفاع از مردان و زنان و کودکانی است که مورد ستم واقع شده‌اند.

عبداللهیان همچنین بیان کرد: دشمن صهیونیستی گمان کرده است که با دیوار کشی در اطراف خود می‌تواند امنیت ایجاد کند اما امروز این اسرائیل است که در زندان خود ساخته محصور شده است.

وی افزود: به زودی این دیوار و حصار از درون با دست خودشان و از بیرون با دست مؤمنان فرو خواهد ریخت و فلسطین به دامن امت اسلامی بر خواهد گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار