امام جمعه بروجرد:

رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد

حجت‌الاسلام حسینی گفت: رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد و خون پاک کودکان غزه آنان را به نابودی می‌کشاند.
کد خبر: ۶۳۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 18November 2023

رژیم صهیونیستی به زودی از نقشه جهان حذف خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز (شنبه) در تجمع حمایت از کودکان غزه مردم بروجرد که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد،  اظهار داشت: حدود ۸۰ سال است که مردم فلسطین و غزه زیر وحشیانه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی هستند.

وی  افزود: اما ۴۰ روز است که مردم بی گناه غزه در معرض جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها هستند، و کودکان و زنان بی‌دفاع قتل‌عام می‌شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: هیمنه اسرائیل با ارتش چهارم دنیا توسط حزب اله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و دیگر جنگ ها شکسته شد، عملیات طوفان الاقصی کار بزرگی بود که شکست اسرائیل را نزدیک کرد.

حسینی افزود: استکبار جهانی آمریکا با این عملیات احساس خطر جدی کرد و ناوهای جنگی را به میدان آورد، ولی قدرت جبهه مقاومت آنان را هراسان کرده است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ظلم بی نظیر خود کودکان و زنان را می‌کشد و بیمارستان‌ها را هدف حمله قرار داده است، ما وظیفه داریم که صدای مظلومان عالم را بشنویم و به آنان کمک کنیم این دستور خدا و قرآن است.

وی بیان کرد: مردم فلسطین ستم دیده و مظلوم است، و وظیفه داریم به آنان کمک کنیم، اسرائیل دشمن همه مسلمانان جهان است زیرا خداوند در قرآن کریم آنان را رسوا کرده نا مردم مسلمان آنان را بشناسند.

امام جمعه بروجرد گفت: هر جا قرآن به آتش کشیده شده پای صهیونیستها در میان است، صهیونیستها یک قوم انحصار طلب هستند که اگر بتوانند همه مسلمانان را به خاک خون می کشند.

حسینی افزود: پیروزی با مردم فلسطین و غزه است و جبهه مقاومت حملات شدید خود را بر علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده و تاکنون ضربات سنگینی بر آنان وارد شده است، اسرائیل شروع کننده جنگ بود ولی پایانش با جبهه مقاومت است.

وی متذکر شد: وظیفه دینی و شرعی ماست تا از مردم فلسطین و غزه حمایت کنیم، دشمنان هدف‌شان ایران است آنان به قدرت ایران آگاهی دارند و می دانند که اگر ایران وارد جنگ شود تمام پایگاههای آمریکا در منطقه نابود خواهد شد‌. و موشک های ایران قلب اسرائیل و آمریکا را به لرزه خواهند انداخت.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار