استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از رئیس‌جمهور بیانگر علاقه وافر آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن صدور پیامی از حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رئیس‌جمهور تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 18November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با صدور پیامی از حضور وفاداری مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رئیس‌جمهور تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مردم شرافتمند، غیور و انقلابی بام ایران، استان ولایت مدار و همیشه سرافراز استان چهارمحال و بختیاری

سلام

بار دیگر باحضور سبزتان، عزتمندانه صحنه‌هایی از غیرت، وفاداری و شکوه بر قاموس افتخارات انقلابی خود افزودید و این بار در استقبال از ریاست محترم جمهور وهیات دولت در سفر به استان و شهرستان‌ها، جلوه‌هایی از پایمردی به جهانیان نشان دادید.

استقبال باشکوه شما از رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر رییسی نشان از علاقه وافر عمومی به نظام و تکریم ارزش‌های اسلامی است که ثابت کردید برای اعتلای انقلاب اسلامی همواره آماده و ثابت قدم هستید.

امواج خروشان امت اسلامی در خیابان‌های مسیر حرکت رییس جمهور، میدان وفای شما خوبان به ولایت بود تا یک بار دیگر دشمن را مأیوس و دوستان را امیدوار نمایید.

البته این حضور، می‌طلبد که مسئولین محترم کشور و استان همتشان را در خدمت به، ولی نعمتان خود دو چندان نمایند، و نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند.

حضور حماسی شما مردم فهیم و ارزشمند را در استقبال از رئیس جمهور محترم ارج نهاده، از محضر همه شما عزیزان که با خلق این حماسه غرورآفرین، بار دیگر عزت و سربلندی ملی را به نام این استان رقم زدید، نهایت تقدیر، و سپاسگزاری را نثار قدوم مبارکتان می‌نمایم.

خدمتگزار شما سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار