مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

«حماس» هیمنه رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

سردار زهرایی گفت: امروز‌ گروهی مبارز بنام حماس هیمنه رژیم صهیونسیتی را درهم شکسته است.
کد خبر: ۶۳۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 17November 2023

گروهی مبارز بنام «حماس» هیمنه رژیم صهیونسیتی را درهم شکستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم افتتاحیه ۱۸۹ کیلومتر آسفالت راه‌های بین مزارع روستایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ما در بحبوحه‌ی یک نبرد با جبهه استکبار به سردمداری رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جهانخوار از آن طرف و از این طرف هم با پیشقراولی یک گروه مبارز بنام حماس هستیم.

وی افزود: نطفه ناپاک رژیم صهیونسیتی توسط انگلیس که آن زمان قیومیت سیاسی فلسطین را برعهده داشت بسته شد که امروز شاهدیم بیش از صدسال است که با زور اسلحه و جنگ مناطق فلسطینیان را غصب کرده‌اند.

سردار زهرایی با بیان اینکه برخی در فضای رسانه‌ها به اشتباه می‌گویند فلسطینیان خود زمین‌هایشان را فروخته‌اند، اظهار کرد: این مطلب خلاف واقع است و واقعیت این است که حتی یک درصد مناطق غصب شده توسط رژیم اسرائیل فروخته نشده بلکه به زور غصب شده است.

وی عنوان کرد: امروز یک گروه مبارزی بنام حماس هیمنه رژیم صهیونسیتی را درهم شکسته است.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به تفاوت رویارویی با دشمن بعد از دفاع مقدس گفت: در زمان دفاع مقدس جبهه دشمن آشکارا در مقابل ما حضور داشت و همه با اتحاد در مقابل دشمن ایستادیم ولی بعد از آن عده‌ای و در برخی دولت‌ها این دشمنی مستمر را یا ندیدند و یا نخواستند که ببینند که این سهل انگاری موجب عقب ماندگی ما در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) مدل مدیریت خدمت‌رسان با این مفهوم که هرچه مسئول‌تر، خادم‌تر را پایه‌گذاری کرد و اگر امروز مسئولی به واسطه جایگاهش خلاف این عمل کند با دیدگاه امام راحل در تضاد است‌.

وی عنوان داشت: امروز سلام و درود بی پایان خود را بر جهادگران بی ادعا و بی‌منت که در خدمت مردم هستند، نثار می‌کنم.

سردار زهرایی ادامه داد: در زمان بعد از زلزله خوی بسیجیان ارومیه به مانند انصار در صدر اسلام عمل کردند و به هم استانی‌های زلزله‌زده خود سرپناه داده و از آنان پذیرایی کردند‌.

وی در پایان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه پای کار این نظام بوده و خواهد بود، ما در موضوع کرونا مشاهده کردیم که چطور مردم شریف ایران در تنگناها به یکدیگر نزدیک شده و به کمک همدیگر شتافتند ولی در همان زمان در کشورهای غربی فروشگاه ها غارت شد.

سردار زهرایی اضافه کرد: امروز تامین و اصلاح راه‌ها و آب شرب روستاها و مسکن محرومان در اولویت ما قرار دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها