مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد اردبیل:

کانون‌های مساجد ظرفیتی مناسب برای اجرای رویدادهای ورزشی است

«آمون» گفت: کانون‌های مساجد روستایی ظرفیت بسیار خوبی برای برپایی جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی دارند.
کد خبر: ۶۳۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 16November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد روز گذشته (چهارشنبه) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد و هیئت ورزشی بازی های بومی و محلی اردبیل اظهار داشت: با امضای این تفاهمنامه همکاری دو جانبه بیشتری را در رونق ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اردبیل شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره اینکه کانون های مساجد روستایی ظرفیت بسیار خوبی برای برپایی جشنواره های فرهنگی و ورزشی دارند، خاطرنشان کرد: کانون های مساجد یک نهاد مردمی با محوریت مساجد است و تاکنون توانسته برنامه های ارزشمندی را در قالب های مختلف با حضور آحاد مردم انجام دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: هم اکنون جشنواره فرهنگی – ورزشی بچه های مسجد در روستاهای شهرستان بیله سوار به صورت هفتگی اجرا می شود و بازخورد بسیار خوبی در بین مردم این شهرستان داشته است.

آمون افزود: انسجام بخشی چنین برنامه هایی فرهنگی و ورزشی با نهادهای ذیربط می تواند به اجرای این برنامه موفق در سایر شهرستان ها منجر شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی سبب می شود که چنین برنامه های فرهنگی و ورزشی با شکوه و جذابیت بیشتری اجرا شود و آحاد مختلف مردم استقبال خوبی از آن داشته باشند.

در ادامه این جلسه‌ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اردبیل نیز با بیان اینکه آمادگی کامل برای همکاری در جشنواره های مختلفی فرهنگی و ورزشی با همکاری کانون های مساجد را داریم، عنوان کرد: چنین برنامه های فرهنگی و ورزشی زمینه ایجاد شادابی، نشاط و امیدآفرینی را رقم می زند و قدم های مثبتی برای ایجاد سلامتی در بین آحاد مردم نیز را فراهم کند.

علی تقی‌زاده گفت: اجرای چنین جشنواره هایی در مناطق مختلف استانی سبب همکاری بیش از پیش خانه های ورزش روستایی و کانون های مساجد می شود.

وی ادامه داد: کانون های مساجد در مناطق روستایی، ظرفیت خوبی برای اجرای چنین برنامه‌هایی را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار