معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

جنگ بین ما و استکبار جنگ بین اسلام و کفر است

نظری گفت: جنگ بین ما و استکبار جنگ بین اسلام و کفر است که همچنان ادامه دارد بنابراین باید با حفظ همدلی و اتحاد در داخل کشور بین همه اقوام، پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۶۳۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 16November 2023

جنگ بین ما و استکبار جنگ بین اسلام و کفر است که همچنان ادامه دارد«بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی یک رویارویی نابرابر و ناجوانمردانه‌ای را با نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرد به طوری که دشمن از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نقشه‌های خبیثی را داشت.

وی افزود: از جمله خباثت‌های دشمن می‌توان به قائله کردستان و ترکمن صحرا، ترورهای کور منافقین، ترور دانشمندان هسته‌ای، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه، حادثه طبس و ترافیک عظیمی از خباثت‌ها و اتفاقات اشاره کرد که از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکل گرفت تا این نظام الهی را که سردمدار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) هست را به انزوا ببرد اما نتوانست.

این مسئول تأکید کرد: دشمن جنگ ترکیبی را پیش از شروع اغتشاشات و اعتراضات آغاز کرد اما ایران به واسطه جوانان غیور و عمق استراتژیک و قدرت بازدارندگی توانست در سطح منطقه و دنیا، میدان بازی را عوض کند.

نظری گفت: دشمن در جنگ ترکیبی با ظرفیت دروغ پراکنی و شایعه‌سازی در رسانه‌ها باعث شد تا تعداد معدودی از جوانان و نوجوانان را فریب دهد و سال گذشته به اغتشاشات بکشاند.

وی بیان داشت: دشمن در ایجاد آشوب به دنبال تجزیه ایران بود و ملت ایران به خوبی از نقشه دشمنان آگاهی پیدا کردند و به همین دلیل دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

این مسئول ادامه داد: ایران مقتدر برای دشمنان تبدیل به یک سد شدیدی در مقابل زیاده خواهی‌هایشان تبدیل شده به طوری که امروزه ایران با اقتدار عین الاسد را زیر و رو می‌کند اما آمریکا در عین ناباوری خاموش می‌ماند.

نظری عنوان کرد: جنگ بین ما و استکبار جنگ بین اسلام و کفر است که همچنان ادامه دارد بنابراین باید با حفظ همدلی و اتحاد در داخل کشور بین شیعه، سنی، فارس، کرد، ترک، لر، بلوچ و همه اقوام، پشتیبان ولایت فقیه باشیم و از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: ایران در اوج اقتدار در عرصه‌های نظامی، علمی و فناوری و در حوزه‌های مختلف حرف اول منطقه را می‌زند و در با اقتدار در منطقه پرچمداری می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: تفکر اسلام مانند تفکر حسینی و پیروی از مکتب امام حسین (ع) است، امنیت کشور در سایه حضور و مشارکت مردم و رهبری حکیمانه است که با ثمره خون شهدا به دست آمده و به همین سادگی از دست نمی‌دهم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار