رئیس جمهور تاکید کرد؛

اهمیت اجرای طرح‌های آبرسانی در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام «رئیسی» با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبرسانی در استان حاصلخیز و پرآبی مانند چهارمحال و بختیاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در این استان صحبت از کمبود آب نیست بلکه موضوع مدیریت صحیح آب است.
کد خبر: ۶۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 16November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور امروز در آیین افتتاح ۱۵ طرح آبرسانی و برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیگیری مشکلات آبرسانی در استان، اظهار داشت: امروز بخش عظیمی از طرح‌های آبرسانی در این استان به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبرسانی در استان حاصلخیز و پرآبی مانند چهارمحال و بختیاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در این استان صحبت از کمبود نیست بلکه موضوع مدیریت صحیح آب است، امروز خوشبختانه مردم استان از اینکه بخش قابل توجهی از آبرسانی استان حل شده خوشحال هستند در آینده نیز گام‌های تکمیل‌کننده برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور ادامه داد: عملیات ساخت سد باباحیدر ۱۴ سال پیش آغاز شده و اگر در سال‌های ابتدایی به نتیجه می‌رسید به صرف هزینه کمتری نیاز داشت، اما در هرصورت هزینه ساخت این سد توسط دولت تامین شد و امروز شاهد آبگیری این سد هستیم.

رئیسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از استان‌های پرآب کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: بنابراین در این استان زمینه حل مشکلات آبرسانی فراهم است و گام‌های خوبی نیز در این حوزه برداشته شده است.

وی اضافه کرد: در کشور ۱۰ هزار روستا دارای تنش آبی هستند که تاکنون مشکلات ۳ هزار روستا رفع شده است و این اقدام بدون وجود روحیه جهادی امکان‌پذیر نبود در چهارمحال و بختیاری نیز سرعت اجرای طرح‌های آبرسانی ۱۳ برابر قبل شده است و این موضوع موجب می‌شود در زمان کوتاه‌تر طرح‌ها به بهره‌برداری برسند.

رئیس جمهور تصریح کرد: به سامان رسیدن طرح‌های نیمه‌تمام یک مسئله دارای اولویت در دولت است و این نهضت با قوت ادامه خواهد داشت چراکه رضایت مردم باید با عمل و اقدام جلب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار