همزمان با پویش فریاد عروسک‌ها؛

تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه ۲۷ آبان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

تجمع و راهپیمایی سراسری حمایت جهانی از کودکان غزه روز شنبه ۲۷ آبان همزمان با حرکت جهانی آزادی‌خواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 15November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، همزمان با حرکت جهانی آزادی‌خواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع بزرگ و پویش فریاد عروسک‌ها در چهارمحال و بختیاری برای اعلام همدردی با مردم مظلوم به‌ویژه کودکان معصوم و بی‌گناه فلسطین و غزه برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۰ صبح در شهرکرد و تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

این مراسم در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان ۱۲ محرم به سمت چهارراه بازار و میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علی‌ها برگزار می‌شود.

در روز‌های گذشته شاهد اجتماعات و راهپیمایی‌های بسیار بزرگ در سراسر دنیا از جمله کشور‌های اروپایی، آمریکا و... بودیم، که مردم آزادی‌خواه و نوع دوست از اقوام و مذاهب گوناگون و غیرمسلمان، برای محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند و عروسک‌های کفن پوش را حمل و در میادین اصلی شهر‌های بزرگ به نمایش گذاشتند تا وجدان خفته مجامع بین‌المللی را بیدار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار