رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت‌ کشور:

رسانه‌ها ارکان «جهاد تبیین» هستند

دارابی گفت: رسانه‌ها از ارکان مهم «جهاد تبیین» هستند که با تاثیرگذاری و عقب‌نماندن از روایت‌ها می‌توانند در تحقق این جهاد گام بردارند.
کد خبر: ۶۳۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 15November 2023

رسانه‌ها ارکان «جهاد تبیین» هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «افشار دارابی» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت‌ کشور امروز در نشست با روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی خراسان رضوی اظهار داشت: رسانه‌ها از ارکان مهم «جهاد تبیین» هستند که با تاثیرگذاری و عقب نماندن از روایت‌ها می‌توانند در تحقق این جهاد گام بردارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها برای موفقیت در فضای دیجیتال و هوش مصنوعی باید از فضای سنتی خارج شوند و نسبت به شرایط جدید علم و اگاهی پیدا کنند.

مشاور وزیر کشور گفت: اطلاع‌رسانی درست و به موقع باید از مهمترین اهداف رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باشد تا بتوانند در مسیر دقیق اهداف خود گام بردارند.

دارابی با اشاره به اهمیت مدیریت افکار عمومی در سطح استان‌ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری در این حوزه دارند و لازم است با ابتکاراتی چون انتشار و تولید محتوای امیدآفرین و مثبت، در تقویت فضای اجتماعی و همدلی به خصوص در استان‌ها بکوشند.

از مهمترین اهداف دولت؛ ایجاد ظرفیت برای جهش‌های اقتصادی است

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تصمیم به موقع از مولفه‌های مدیریت است که بی‌شک به همت رسانه‌ها محقق می‌شود.

وی ادامه داد: حق مردم دانستن است و آنان حق دارند مشکلات و درخواست‌های خود را به اطلاع مدیران برسانند که تحقق این حق، وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌هاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید اطلاعات پایه و عمومی خود از موضوع‌های مختلف افزایش دهند تا در مواقع حساس بتوانند حوزه‌های خبری را مدیریت کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعادل و عادی‌سازی، جبران عقب‌ماندگی و ایجاد ظرفیت برای جهش‌های اقتصادی از مهمترین اهداف دولت است که با کمک رسانه‌ها سریع‌تر محقق خواهد شد.

در پایان این همایش با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت‌ کشور، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از سند تحول روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار