رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس:

موزه دفاع مقدس خوزستان باید آئینه تمام نمای دوران دفاع مقدس باشد

سردار ستوده با اشاره به به نقش بی بدیل مقاومت و پایداری مردم خوزستان در جنگ، گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان باید به گونه‌ای ساخته شود که شرایط میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور و دیگر زائران سرزمین نور را داشته و با محتوای غنی خود پاسخگوی نسل جوان ما باشد.
کد خبر: ۶۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ - 14November 2023

موزه دفاع مقدس خوزستان باید آئینه تمام نمای دوران دفاع مقدس باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس امروز به همراه سرهنگ پاسدار «علیرضا قنبری» معاون بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و سرهنگ «علیرضا امجدیان» جانشین سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس پس از سرکشی به یکی از خانواده معظم شهدای اهواز ضمن حضور در کارگاه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز از این پروژه بازدید کردند.

سردار ستوده در این بازدید میدانی به نقش بی بدیل مقاومت و پایداری مردم خوزستان در جنگ پرداخت و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس خوزستان باید آئینه تمام نمای دوران دفاع مقدس باشد.

وی افزود: این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باید به گونه‌ای ساخته شود که شرایط میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور و دیگر زائران سرزمین نور را داشته و با محتوای غنی خود پاسخگوی نسل جوان ما باشد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از روند چگونگی ساخت پروژه و جذب اعتبارات از ابتدا تاکنون ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که با همدلی استانی و هدایت‌های ملی هر چه سریعتر فاز اول این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به اتمام برسد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز و در ساحل کارون در حال ساخت است و تاکنون بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار