حضور حداکثری اقتدار ملی/ معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان:

رضایت‌مندی مردم در میزان مشارکت در انتخابات موثر است

«جان‌نثاری» با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: رضایت‌مندی مردم در میزان مشارکت در انتخابات موثر است و لذا باید برای مشارکت در انتخابات، تمام بسترهای نارضایتی شناسایی و مدیریت شود.
کد خبر: ۶۳۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 13November 2023

رضایت‌مندی مردم در میزان مشارکت در انتخابات موثر استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در دوره آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان‌های اصفهان چهارمحال بختیاری و یزد اظهار داشت: فرایند انتخابات به خوبی طی شده و هیچ کم و کاستی شاهد نیستیم و تا آخرین مرحله انتخابات با همین قوت ادامه خواهد داشت. بررسی صلاحیت در هیأت‌های اجرایی به خوبی انجام شد و اکنون مشارکت در انتخابات مهمترین مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرد. 

وی ادامه داد: باید سعی کنیم برای مشارکت در انتخابات، تمام بسترهای نارضایتی شناسایی و مدیریت شود و تمام ظرفیت‌هایی که جنبه‌های مردمی دارد و می‌توانند مردم را در شرکت در انتخابات تشویق کنند، را بسیج کرد. در بررسی صلاحیت‌ها فراز نشیب‌هایی وجود داشت که باید مدیریت شود. در استان اصفهان از هیأت‌های اجرایی دفاع می‌کنیم فرایند وزارت کشور دفاع شود چرا که نباید در سلامت انتخابات شبه ایجاد شود.

جان‌نثاری با بیان اینکه از تجهیزات فنی که در اختیار بخشداران قرار می‌گیرد باید حصول اطمینان حاصل شود، خاطرنشان کرد: انجام تامین اعتبار، توجه به حوزه فناوری و کاربرهای آن و همچنین تجهیزات در حوزه‌های مختلف به موقع در دسترس قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار