فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی است

امیر آذریان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی است و باید انقلابی بودن خود را در تمام ابعاد ثابت کند، یکی از مباحثی که ارتش می‌تواند موضوع انقلابی بودن خود را ثابت کند، برگزاری جشنواره‌های عفاف و حجاب است که امروز شاهد برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» در همین زمینه هستیم.
کد خبر: ۶۲۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 12November 2023

ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیرسرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش، در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره «گوهر فاطمی»، که امروز در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که ما باید به بحث عفاف و حجاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امیر آذریان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی است و باید انقلابی بودن خود را در تمام ابعاد ثابت کند، در ادامه افزود: یکی از مباحثی که ارتش می‌تواند موضوع انقلابی بودن خود را ثابت کند، برگزاری جشنواره‌های عفاف و حجاب است که امروز شاهد برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» در همین زمینه هستیم.

وی همچنین یادآور شد: امروز در این جشنواره از برگزیدگانش تقدیر به عمل خواهد آمد تا یک بار دیگر ثابت کنیم بر انقلابی بودن، ولایتمداری و حفظ حرمت‌های خود پایبندیم و شرایط کشور ما و منطقه طوری است که باید به این مقوله توجه داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش در پایان صحبت خود گفت: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی امروز جایگاه ویژه‌ای در سطح نیرو‌های مسلح دارد و در هفته گذشته نیز قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق رتبه برتر را در حوزه مباحث عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سطح نیروی زمینی کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار