در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عنوان شد؛

نماینده ولی فقیه در مازندران: رسالت ما تعلیم معارف دین و تقویت معنویات دینی است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه رسالت ما تعلیم معارف دین و تقویت معنویات دینی است، گفت: باید به گونه‌ای تلاش کنید که انسان‌ها در زمان غیبت، دین، حلال‌خوری، چادر و حجاب، نماز، روزه و ... را حفظ کنند.
کد خبر: ۶۲۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 11November 2023

لزوم تعلیم معارف دین و تقویت معنویات دینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین تکریم حجت الاسلام والمسلمین «رعایتی» و معارفه حجت الاسلام والمسلمین «بهرامی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «طیبی فر» جانشین نماینده ولي فقیه در سپاه پاسداران در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: در گذر زندگی آمد و شد کار ماست و مسئله‌ای طبیعی است و هر کسی که می‌آید عطر و بوی خاص خودش را دارد و نشاط می‌بخشد که این تنوع در نشاط آفرینی همچون تنوع در فرماندهی و مدیریت هر کدام برکاتی دارد.

وی افزود: وظیفه اصلی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نهاد‌ها و سازمان‌ها از جمله سپاه این است که معرفت دینی و معنویت دینی را ارتقا ببخشد، تمام برنامه‌ریزی‌هایش باید در راستای تحقق این دو راهبرد باشد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: در رابطه با معرفت آنچه که در زمان غیبت سفارش شده تکیه روی سه معرفت است، معرفت خودِ خدا، رسول خدا و حجت که هر کدام بحث خاص خودش را دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: از نظر ارتقای تقوا و دینداری هم باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در رابطه با خطراتی که در زمان غیبت وجود دارد و نگه داشتن دین در زمان غیبت مثل نگه داشتن آتش در کف دست است، موثر باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رسالت ما تعلیم معارف دین و تقویت معنویات دینی است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای تلاش کنید که انسان‌ها در زمان غیبت، دین، حلال‌خوری، چادر و حجاب، نماز، روزه و ... را حفظ کنند.

این مسئول گفت: اگر ما توانستیم مهارت دینداری در شرایط را به‌دست آورده و تقویت کنیم که البته تزریق آن سه معرفت بسیار مهم است، خیلی می‌توانیم موفق باشیم، اگر دستگاهی همچون دماسنج برای سنجش تقوا و معنویت داشتیم خوب بود، البته نه اینکه دیگران را بلکه خودمان را تست کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: انتظار بنده از مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا این است که سطح فضای ارزشی، معنوی و مراتب دینداری مجموعه سپاه از زمان عزیزان قبلی تنزل نکرده و حفظ شود و حتی ارتقا هم پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار