ما متحدیم/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

کردستان ظرفیت خوبی برای اردوهای راهیان نور دارد

سردار «گشتاسبی» گفت: کردستان با دارا بودن اماکن متعدد در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، ظرفیت بالقوه و خوبی برای حضور کاروان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی راهیان نور دارد.
کد خبر: ۶۲۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 11November 2023

کردستان ظرفیت خوبی برای اردوهای راهیان نور داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان کردستان به اردو‌های راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همه ما در مقابل انقلاب اسلامی، خون شهدا و همه ارزش‌هایی که امام انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ و احیای آن تلاش کرده و در مقابل دنیای کفر ایستادند، وظیفه داریم که واقعیت‌ها را به خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: باید تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوانان بازگو شود. کردستان با دارا بودن اماکن متعدد در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، ظرفیت بالقوه و خوبی برای حضور کاروان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی راهیان نور دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امید است با ورود کاروان‌های راهیان نور و خیل انبوه جوانان عاشق و علاقه‌مند به نظام و انقلاب بتوانیم در راه گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت گام های مؤثرتری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار