نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی است/ مردم به برکت خون شهدا از جمهوریت نظام صیانت می‌کنند

«نیکزاد» با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی است، گفت: مردم فهیم ما به برکت خون شهدا و ایثارگران و روحیه ارزشی همچنان پشتیبان نظام بوده و به‌معنای واقعی رکن جمهوریت نظام را مورد صیانت قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۲۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ - 11November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «علی نیکزاد» نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی شامگاه روز گذشته (جمعه) در جمع مطالبه‌گران اصناف و بازاریان اردبیل اظهار داشت‌: عملکرد مجلس یازدهم در حوزه تقنین و نظارت قابل دفاع است چرا که در این چهار سال به رغم همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی مردم، مجلس قوانین تسهیلگری را مصوب کرد.

نماینده مجلس در ادامه گفت: اصناف و بازاریان در کنار جلب رضایت مردم در انتخابات پیش رو باید فضای رقابت کاندیدا‌ها را به شکل اخلاق‌محور فراهم کنند تا نمایندگان مجلس آینده بتوانند مدافع حق و حقوق مردم باشند.

نیکزاد افزود: ما همچنان در این استان به زیرساخت‌های ارتباطی، تقویت نظام اقتصادی و تولید و حمایت از مباحث فرهنگی نیازمندیم تا دغدغه‌های اقشار مختلف مردم برطرف شود.

نماینده مجلس تصریح کرد: هرچند در کشور مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد، اما مجلس تمام سعی خود را به کار گرفت تا در این چهار سال عملکرد قابل قبولی را ارائه کند.

وی افزود: در مجلس یازدهم سعی کردیم تا قانون تسهیل‌گر صدور مجوز‌های کسب و کار را به تصویب برسانیم تا بروکراسی که از آن به‌عنوان چهارمین قوه کشور یاد می‌شود رفع و رجوع شده تا بخش عظیمی از دغدغه‌های مردم در این بخش برطرف شود.

نماینده مجلس به بخشی از اقدامات مجلس یازدهم درحوزه نظارت اشاره کرد و گفت: از ابتدای مجلس یازدهم سعی کردیم تا یک روز را به فعالیت‌های نظارتی نمایندگان اختصاص دهیم تا روند نظارتی حوزه‌های مختلف انتخابیه و بیان ایرادات دولتمردان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در ماه‌های آینده مجلس با تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه کشور خود را آماده بررسی بودجه سالانه خواهد کرد و در کنار آن سعی مان بر این خواهد بود تا قانون ساماندهی کارکنان، ترمیم حقوق بازنشستگان، شفافیت آرا و قانون حجاب و عفاف را که با ایراد شورای نگهبان روبرو شده اصلاح و برای تصویب نهایی مهیا کنیم.

نماینده مجلس به چهار اصل انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در بحث امنیت انتخابات دغدغه همه کاهش مشارکت مردم به دلیل مباحث معیشتی و اقتصادی است که ضرورت دارد با بهبود شرایط موجود در ماه‌های آینده به سمت افزایش مشارکت و اعتماد مردم حرکت کنیم.

نیکزاد مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را مردم سالاری دینی توصیف کرد و افزود: هرچند مردم با مشکلات معیشتی و بروکراسی اداری روبرو هستند، اما به برکت خون شهدا و ایثارگران و روحیه ارزشی همچنان پشتیبان نظام بوده و به معنای واقعی رکن جمهوریت نظام را مورد صیانت قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار