مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان خبر داد؛

برگزاری ۴۰۰ رزمایش پدافند غیرعامل در لرستان

گودرزی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تدوین طرح جامع شهرستان در استان لرستان، گفت: ۴۰۰ مانور، رزمایش و … در هفته پدافند غیرعامل در استان اجرا شد.
کد خبر: ۶۲۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ - 08November 2023

برگزاری ۴۰۰ رزمایش پدافند غیرعامل در لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «امین گودرزی» مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان امروز (چهارشنبه) در شورای اداری لرستان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و بهبود وضعیت زیرساخت‌های کشور، اظهار داشت: در این راستا با استقرار دولت سیزدهم اقدامات مطلوبی در این حوزه صورت‌گرفته است.

گودرزی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی ۱۱ گانه حوزه پدافند غیرعامل را بعد از استقرار دولت در استان ایجاد کردیم، افزود: تهدید‌ها و آسیب‌ها در این حوزه احصا شده و مصوبات نیز به نحو احسن عملیاتی شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان، دفاع سایبری را یکی از مصوبات عملیاتی شده در این استان برشمرد و گفت: در استان مراکز حساس، حیاتی و مهم را شناسایی کرده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان، افزود: با استقرار دولت عملیاتی‌شدن این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره پیگیری برای تدوین طرح جامع شهرستان در استان، گفت: ۴۰۰ مانور، رزمایش و … در هفته پدافند غیرعامل در استان اجرا شد.

گودرزی گفت: این رزمایش‌ها در حوزه امنیت، سایبری، شیمیایی، استقرار بیمارستان صحرایی و … بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها