معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرد

سردار «معروفی» گفت: دفاع مقدس کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرد و امروز شاهد هستیم کشورمان به نقطه امن جهان و منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۲۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 08November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم بزرگداشت مقام شهدای سرباز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هر قوم، ملت و امتی با عقبه خود شناخته می‌شود و عقبه این استان نیز در طول تاریخ به ویژه تاریخ پس از انقلاب اسلامی بسیار ر افتخار است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ شهید سرباز در چهارمحال و بختیاری تقدیم انقلاب اسلامی شده، افزود: این شهدای والامقام زینت نظام جمهوری اسلامی و نشان دهنده هوشمندی و ایمان قوی مردم این استان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در زمان دفاع مقدس از یک استان کوچک مانند چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد و این موضوع افتخاری برای مردم استان به شمار می‌آید چرا که شهدای ما قهرمانانی هستند که تنها به خانواده، استان یا قوم خود تعلق ندارند بلکه متعلق به انقلاب اسلامی و تمامی ملت ایران هستند.

سردار معروفی با بیان اینکه شهدا از هر قوم و مذهب محور وحدت در کشور هستند، اضافه کرد: شهدا بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی کشور هستند درواقع اگر امروز دشمنان جرات تعدی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند به واسطه جان‌فشانی شهدا و ایستادگی هشت ساله آن‌ها در برابر تمامی دنیا است.

وی تصریح کرد: شهدا شناسنامه ملت ایران هستند و هرکس شهدا را بشناسد قادر خواهد بود ایران اسلامی را نیز بشناسد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: شهیدان دوران دفاع مقدس، عباس بن علی (ع) را الگو و سرمشق خود قرار داده و حسینی شدند در واقع شهدا وفا، ادب، بصیرت و معرفت به امام را در وجود خود نهادینه کردند و عاشورایی شدند.

سردار معروفی بیان داشت: جنگ به صورت ذاتی خسارت آور است، اما آنچه موجب پیروزی جمهوری اسلامی ایران شد این بود که رمز عملیات‌های رزمندگان ما به نام ائمه اطهار مزین بود، یکی دیگر از رمز‌های پیروزی ایران در جنگ تحمیلی این بود که رزمندگان برای شهید شدن از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تمامی دین در برابر تمامی کفر ایستادگی کرد، افزود: در روز عاشورا ۷۲ نفر در برابر ارتشی ۳۰ هزار نفره ایستاد و خاندان آل‌الله به اسارت درآمد، اما آنچه ماندگار شد فرهنگ عاشورا است امروز نیز ملت ایران باید همانند قوم بنی هاشم از خیمه‌گاه امام زمان (عج) مراقبت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دفاع مقدس کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرد و امروز شاهد هستیم کشورمان به نقطه امن جهان و منطقه تبدیل شده است. در واقع به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجاهدت ملت ایران و هوشمندی نیرو‌های مسلح دشمنان حتی جرات رفتن به سمت جنگ سخت را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار