در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان: قدردان تلاش‌های جهادی شهرداری همدان در برگزاری کنگره شهدا هستیم

سردار «ظفری» گفت: گواهی می‌دهم قریب به دو سال جهاد شبانه‌روزی، اولویت امور مدیریتی و کارکنان مجموعه شهرداری همدان، توجه و مساعدت در برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان بوده و ما قدردان تلاش‌های جهادی شهرداری هستیم.
کد خبر: ۶۲۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 07November 2023

قدردان تلاش‌های جهادی شهرداری همدان در برگزاری کنگره شهدا هستیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در‌ گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن تقدیر از زحمات و همراهی‌های شهردار و کارکنان خدوم مدیریت شهری در برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: این کنگره با همه ابعاد آن تحرکی فکری، مدیریتی و اندیشه‌ای نو در توجه به ارزش‌های جامعه ایجاد کرد که امید است حاصل این پویایی در طول مدیریت‌های آینده استان به یاری خدا جاری و ساری شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت مدیریت، دلسوزی، ایجاد پویایی و نقش آفرینی با نگرش انقلابی است، افزود: وجود این نگرش انقلابی باعث ناامیدی دشمنان در نیل به اهداف پلید خود شده و اگرچه ممکن است هیچ کار بزرگی بدون اشکال نباشد ولی ما هیچگاه نباید به صفر و ۱۰۰ موضوعی بیاندیشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: بدون تردید هرچه از عمر انقلاب می گذرد، دشمنی در اشکال مختلف بیشتر، بروز و ظهور پیدا می‌کند؛ یک روز در جنگ تحمیلی و امروز با حمله پنهان و ناجوانمردانه به اندیشه جوانان شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با تبعیت از اندیشه‌های امام راحل باید تا آخرین لحظه‌ها مهیای هر نوع مبارزه در این جنگ و دفاع باشیم، خاطرنشان کرد: در اینجا به عنوان کسی که با مفهوم گفتمان‌سازی و زمینه‌های این گفتمان‌سازی که توجه به نمادهای ارزشی و‌ پویا کردن نمادهای دفاع مقدس و انقلاب آشناست، در پیشگاه خدا گواهی می‌دهم که قریب به دو سال جهاد شبانه روزی، اولویت امور مدیریتی و کارکنان آن مجموعه، توجه و مساعدت در برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان بوده است.

سردار ظفری متذکر شد: به عنوان سرباز جا‌مانده از دیار دارالجهاد و دارالمومنین استان همدان قدردان و دعاگوی شما و همه مدیران و کارکنان گرانقدر شهرداری همدان هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار