در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

عضو شورای اسلامی شهر تهران: عملیات طوفان‌الاقصی فصل جدیدی از مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زد

معدنی‌پور گفت: عملیات طوفان‌الاقصی چنان سیلی محکمی بر صورت سیستم حاکم بر تل‌اویو بود که تا چند روز نتوانستند از شوک خارج شوند و این شوک تا به امروز نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۶۲۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 07November 2023

عضو شورای اسلامی شهر تهران: عملیات طوفات‌الاقصی فصل جدیدی از مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «نرگس معدنی پور» عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در صد و نودمین جلسه این شورا در نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی حماس با تکیه بر مفهوم والای آزادی و رهایی از چنگ ظالم در هفتم اکتبر با به اجرا درآوردن عملیات طوفان‌الاقصی فصل جدیدی از مبارزه و رویارویی با رژیم صهیونیستی را گشود.

معدنی با بیان اینکه با پشتوانه سرویس اطلاعاتی موساد و به کارگیری انواع ابزار‌های الکترونیکی و دیوار‌های حائل، سلاح‌های ویژه رزم شهری، بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی در حوزه جنگ افزار‌های زرهی و ... به دنبال نمایش شکست ناپذیری خود بر آمده بود، گفت: طوفان‌الاقصی تمام هیبت این امپراطوری بنا شده بر روی آب را فرو ریخت و نشان داد که سیستمی همچون موساد هم نمی‌تواند در برابر خواست ملتی که عزم خود را برای رهایی جزم کرده است، کاری از پیش ببرد.  

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر افزود: عملیات طوفان‌الاقصی چنان سیلی محکمی بر صورت سیستم حاکم بر تل‌اویو بود که تا چند روز نتوانستند از شوک خارج شوند و این شوک تا به امروز نیز ادامه داشته به نحوی که برای فرار از آن حاضر به ریختن خون بالغ بر ده هزار انسان بی گناه شدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز در شرایطی در چارچوب تنگ تنهایی گرفتار آمده که سران آن تا همین چند ماه پیش به دنبال دسیسه، آشوب، اغتشاش و براندازی نظامی در ایران بودند که برخواسته از خواست ملت و مطالبه دینی مردم بود.

معدنی پور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حوادث سال گذشته با شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال فتنه‌انگیزی در کشورمان بود و برخی‌ها نیز با این رژیم کودک‌کش همراهی کردند، گفت: امروز، اما بعد از گذشت چند ماه از فتنه زنانه صهیونیست‌ها و دیگر بدخواهان این مرز و بوم شاهد نمایان شدن صورت واقعی تولید کنندگان این شعار هستیم و می‌بینیم که چگونه همین افراد امروز زنان و کودکان بی گناه، بی پناه و غیرنظامی غزه را به خاک و خون می‌کشند و بدن هایشان را زیر بمب باران قطعه قطعه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: چرا تا دیروز در ایران زنان برای این‌ها اهمیت داشتند، اما امروز زنان در باریکه‌ای به نام غزه چنان بی اهمیت می‌شوند که جانشان هر ثانیه در خطر است.

وی ادامه داد: چرا هم اکنون در شرایطی که هر روز خبری جدید از قتل عام زنان و کودکان مظلوم فلسطین به گوش می‌رسد دیگر خبری از روشنفکران داخلی نیست تا فریاد برآورند که آزادی زنان که هیچ، جان آنان به بازی گرفته شده است؛ این روزه سکوت و خفقان معنی دار برای چیست؟ آیا غیر از این است که این افراد ایمان واقعی به شعار خودشان نیز نداشتند؟ که اگر داشتند زن در هر نقطه از جهان زن است و باید برای آزادیش، برای جانش و برای امنیتش دلنگران بود.

معدنی پور با بیان اینکه ملت شریف ایران در آن روز‌های تلخ به مانند همیشه و با بصیرتی مثال زدنی صف خود را از دروغ پردازان و پروژه بگیران شعار زن، زندگی، آزادی جدا کردند و امروز در حال نمایش واقعی و عینی این شعار در حمایت از زنان و کودکان ستم دیده غزه هستند، گفت: دلنگرانی مردم ایران برای زنان و کودکان، مختصات جغرافیایی نمی‌شناسد و مظلوم برای آن‌ها همیشه مظلوم است در حالی که تکرار کنندگان شعار زن، زندگی، آزادی در سال گذشته نه تنها با این مفهوم قرابتی نداشتند بلکه صرفا به دنبال نمایش آن برای رسیدن به دیگر مطامع خود بودند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار