مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امروز روز وحدت در برابر جهان کفر است

حجت‌الاسلام «قدرتی» با بیان اینکه امروز روز امتحان وحدت و برادری مسلمین در برابر جهان کفر و صهیونیسم است، گفت: تا زمانی که جهان اسلام در مقابل رژیم جعلی و غاصب اسرائیل از خود حرکتی به معنای واقعی نشان ندهد هرگز این گستاخی‌ها و جنایات پایان نخواهد یافت.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 06November 2023

امروز روز امتحان وحدت و برادری مسلمین در برابر جهان کفر و صهیونیسم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «جمال قدرتی» مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: امروز شاهد بدترین و شنیع‌ترین جنایات علیه حقوق بشر و ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین هستیم و در مقابل به می‌بینیم که جهان در برابر این نسل‌کشی بزرگ سکوت کرده‌اند که این خود می‌تواند زمینه‌ای برای گستاخ‌تر شدن رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب شود.

وی افزود: تا زمانی که جهان اسلام در مقابل رژیم جعلی و غاصب اسرائیل از خود حرکتی به معنای واقعی نشان ندهد هرگز این گستاخی‌ها و جنایات پایان نخواهد یافت، بنابراین امروز روز امتحان وحدت و برادری مسلمین در برابر جهان کفر و صهیونیسم است.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: طبق وعده الهی پیروزی نهایی با مومنین و مسلمانان خواهد بود و بی‌شک رژیم صهیونیستی آخرین سال‌های عمر منحوس خود را تجربه می‌کند.

وی به راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور خود روحیه میهن پرستی، استکبارستیزی و حق طلبی خویش را به جهانیان ثابت کردند.

حجت‌الاسلام قدرتی گفت: ملت ایران همواره نشان داده که در عرصه‌های ملی در میدان بوده و خواهد بود و همین امر خود یکی از عوامل و دلایل شکست توطئه‌های دشمنان تاکنون است.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن سر تا پا مسلح بعثی قرار گرفت و از خود رشادت‌ها و ایثارهاگری‌های بزرگی نشان داد، بنابراین مسئولان و دولت باید قدر این ملت را بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها