رئیس قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب:

مهمترین نکته اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب استمرار تولید داخلی است

حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: مهمترین نکته در سرفصل اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب، حمایت از صنعت و استمرار تولید داخلی است.
کد خبر: ۶۲۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 07November 2023

مهمترین نکته اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب استمرار تولید است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رضی علم‌الهدی» در حاشیه بازدید از شرکت «البرز بهسم» در شهرک صنعتی آراسنج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین‌‌ اظهار داشت: مهمترین نکته در سرفصل اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب، تولید و استمرار آن و رسیدن واحد‌های تولیدی به حداقل ظرفیت پیش‌بینی شده که امکان استمرار تولید در واحد‌های تولیدی زمانی فراهم می‌شود که تولید براساس نیاز بازار اعم از داخلی و خارجی انجام شود.

این مسئول ضمن حمایت قاطعانه این قرارگاه از تولیدکنندگان و صنعتگران، عنوان کرد: اگر دو محور مذکور محقق شود شاهد بکارگیری ظرفیت انسانی از منظر اشتغال و رونق تولید و فروش در بازار‌های داخلی و خارجی و در نتیجه ایجاد ارزش افزوده بیشتر خواهیم بود.

رئیس قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب با اشاره به اینکه جوانان موتور محرک جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در این ۴۴ سال هر کجا که کار را به نسل جوان سپردیم ثمره مثبت آن را مشاهده کردیم، از پیروزی انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس حضور جوانان را شاهد بودیم و اکثر فرماندهان دفاع مقدس و رزمندگان غالباً از قشر جوان بودند، در جهاد علمی فعالیت نخبگان جوان و انقلابی هسته‌ای، نظامی و پزشکی نیز مشهود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار