رئیس کل دادگستری استان ایلام:

۱۳ آبان یادآور ایستادگی انسان‌های آزاده در برابر استبداد است

«علی محمدی» با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳ آبان را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ - 04November 2023
۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی  انسان‌های آزاده در برابر استبداد استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از ایلام «علی محمدی» ریس کل دادگستری استان ایلام با صدور پیامی ۱۳ آبان روز دانش‌آموز را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است، فرزندان انقلاب در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر زیاده‌خواهی و دشمنی استکبار را به همگان ثابت کردند و توطئه‌های شوم آنان را بر ملا ساختند.
 
استکبارستیزی در تاریخ ایران اسلامی قدمت دیرینه دارد، ۱۳ آبان‌ماه به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ثبت شده است و مردم فهیم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در اجتماعات و راهپیمایی استکبارستیزی، آزاده‌خواهی و انزجار از استکبار جهانی را فریاد می‌زنند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) . روز دانش آموز،تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم حزب الله، شهید پرور و همیشه در صحنه استان و دانش آموزان پیشتاز انتظار می رود همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشتند این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13 آبان این روز خدایی، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا و هم دستان او و محکومیت ظلم کودک کش رژیم صهیونیستی سر دهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار