سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان:

شهر غزه، تنها پناهگاه امن مسلمانان مظلوم فلسطینی/ شاهد حملات وحشیانه و مستمر اسرائیلی‌های غاصب است

سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 04November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است. (رهبر انقلاب/ مهر ۱۴۰۲ دانشکده افسری)

این روزها شهر غزه، تنها پناهگاه امن مسلمانان مظلوم فلسطینی شاهد حملات وحشیانه و مستمر اسرائیلی‌های غاصب است که منجر به کشته و بی خانمان شدن هزار نفر غیر نظامی که بیشتر این افراد زنان‌ و کودکان بی پناهی هستند که قربانی خشونت غاصبانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی شده‌اند.

رژیم جعلی اسرائیل علاوه بر کشتار غیرنظامیان، مرتکب جنایات دیگر ی نیز علیه مردم بی دفاع فلسطین شده و آن محاصره منطقه غزه و قطع آب، غذا، دارو و سایر ضروریاتی است که مورد نیاز مردم این منطقه  ودر جنایت اخیر حمله وحشیانه به بیمارستان  المعمدانی که منجربه شهادت تعداد زیادی ازمردم بی دفاع شد.

ما حقوقدانان، وکلا، اساتید، سردفتران و دانشجویان حقوق بسیجی، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اعلام می داریم که تمام قد در کنار این مردمان شریف ایستاده‌ایم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم نمود.

ما خواستار پایان این جنایات تراژدی گونه و غم انگیز هستیم و جامعه بین الملل و مسئولین مقتدر کشورمان می‌خواهیم واکنش مناسب جدی حقوقی در این زمینه نشان دهند و پرونده ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی سردمداران و عاملین و امرین این جنایات را در دادگاه‌های بین المللی پیگیری و محکوم نمایند و همچنین خواستار اعطای حقوق مشروع مسلمانان فلسطین و رفع اشغال از سرزمین های غصب شده هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار