رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

کشتار کودکان بی‌دفاع غزه بزرگ‌ترین هدف اسرائیل است

حجت‌الاسلام والمسلمین «مصلحی» با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، گفت: تنها هدف این رژیم جنایتکار زنان، کودکان و انسان‌های مظلوم هستند، اما رزمندگان فلسطینی تاکنون ضربات سهمگینی به مراکز نظامی اسرائیل وارد کرده و این موضوع در نهایت رژیم جعلی اسرائیل را نابود خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 04November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرکرد اظهار داشت: در تمامی دنیا مانند فرانسه، ایتالیا و کشور‌های اسلامی انقلاب‌های بسیاری رخ داده که بیش از دو سال عمر نداشته‌اند و انقلاب اسلامی ایران در جهان بی‌همتا است.

وی با اشاره به حرکت قوی و استوار انقلاب اسلامی در بیش از ۴۰ سال گذشته، افزود: دشمن برنامه‌های بزرگی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تهاجم‌های فرهنگی و اجتماعی و... علیه انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده تا به این وسیله این انقلاب شکوهمند را متوقف سازد در حالی که انقلاب اسلامی با صلابت پیشروی می‌کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به وعده امام راحل در خصوص غلبه حق بر باطل و فتح سکو‌های جهان توسط اسلام، ادامه داد: دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران باید به خوبی انقلاب اسلامی و حرکت آن را بشناسند.

مصلحی عنوان کرد: نفوذ در دستگاه محاسباتی مردم، نخبگان و مسئولان جهان اسلام یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است چراکه با این روش می‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و برای رسیدن به این مقصود از دادن وعده‌های دروغین، ایجاد ترس و تهدید و... استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت حقیقی انقلاب اسلامی توسط نسل جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام مقدس و نفوذ در آن از هر راهی مانند ترور شخصیتی، ترور فیزیکی و... استفاده کرده، اما هرگز به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل یکی از دانشمندان انگلیسی می‌توان گفت ۱۵ تمدن در طول حیات بشری شکل گرفته که تمامی آن‌ها فرسوده شده یا از بین رفته‌اند، اما تمدن اسلامی هرگز فرسوده نشده و می‌تواند دنیای استکبار و نظام سرمایه‌داری را نابود کند.

مصلحی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، بیان داشت: تنها هدف این رژیم جنایتکار زنان، کودکان و انسان‌های مظلوم هستند، اما رزمندگان فلسطینی تاکنون ضربات سهمگینی به مراکز نظامی اسرائیل وارد کرده و این موضوع درنهایت رژیم جعلی اسرائیل را نابود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات رزمندگان فلسطینی علیه رژیم غاصب صهیونیستی ضربه بزرگی به آن‌ها وارد کرد چراکه سازمان اطلاعاتی این رژیم در دنیا بسیار شناخته شده و مطرح بود، اما این عملیات تمامی قدرت پوشالی آن‌ها را از بین برد که این موضوع نیز قابل جبران نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار