فرماندار کنگاور:

مردم در ۱۳ آبان پاسخ آمریکا و صهیونیست‌ها را خواهند داد

«صادقی» گفت:قطعاً مردم متدین و ولایتمدار بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد.
کد خبر: ۶۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ - 02November 2023

مردم در ۱۳ آبان پاسخ آمریکا و صهیونیست‌ها را خواهند دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ایرج صادقی» فرماندار شهرستان کنگاور امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان با تسلیت کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، روز جهانی مبارزه با استکبار را بهترین فرصت برای رهاکردن تیر خلاص به پیکره استکبار جهانی و فتنه اخیرشان دانست و اظهار داشت: قطعاً مردم متدین و ولایتمدار بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد.

فرماندار شهرستان کنگاور ابراز اطمینان کرد: مردم متدین و ولایتمدار این شهرستان بار دیگر با حضور گسترده در بزرگداشت ۱۳ آبان خود پاسخی محکم به مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها در محکومیت جنایاتشان خواهند زد.

وی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز از مهم‌ترین برنامه‌های روز مبارزه با استکبار است و انتظار داریم با شکوه برگزار شود.

حماسه ۱۳ آبان نقطه پایان عصر تهدید و تحقیر ایران بزرگ بوده است

سرهنگ‌ پاسدار «علی اصغر اله دانه» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور در این جلسه با تاکید بر ضرورت هوشیاری ملت در هر مقطع تاریخ انقلاب اسلامی گفت: حماسه ۱۳ آبان نقطه پایان عصر تهدید و تحقیر ایران بزرگ بوده است.

سرهنگ‌ اله دانه اظهار کرد: بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یوم الله ۱۳ آبان مصداق اشاعه کلمه حق و تلاش برای محو و ابطال باطل است.

گفتنی است مراسم ۱۳ آبان در شهرستان کنگاور صبح روز شنبه آینده از ساعت ۱۰ صبح با اجتماع مردمی در میدان سردار شهید سلیمانی آغاز و به سمت میدان امام خمینی (ره) راه پیمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار