معاون استاندار همدان:

مردمی‌سازی اداره امور از سیاست‌های دولت مردمی است

«رضانیا» گفت: مردمی‌سازی اداره امور یکی از اصلی ترین سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی است که از مصادیق آن می‌توان به حضور نهادها و افراد خیّر در بین مردم اشاره کرد.
کد خبر: ۶۲۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 02November 2023

مردمی‌سازی اداره امور از سیاست‌های دولت مردمی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در نشست با اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین استان که با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان برگزار شد، اظهار داشت: مردمی‌سازی اداره امور یکی از اصلی ترین سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی است که از مصادیق آن می‌توان به حضور نهادها و افراد خیّر در بین مردم اشاره کرد.

وی افزود: توسعه‌ی گفتمان خیّرین و کار خیر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شده و افزایش سرمایه‌ی اجتماعی را برای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران به دنبال دارد.

معاون استاندار همدان عنوان کرد: از مردم شریف و مجامع مردمی تقاضا داریم در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراهی کنند تا دولت مردمی سیزدهم هم بتواند اطلاع‌رسانی خوبی از خدمات انجام دهد.

وی متذکر شد: در غزه جبهه‌ی مقاومت در حال تلاش است و مجموعه‌های مختلف در یک روند واحد و در یک جبهه برای پیروزی اسلام فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار